سازمان بهشت زهرا با رد شایعات افزایش سرقت اعلام کرد که در دوره‌های قبل از گلزار مطهر شهدا سرقت می‌شد و خانواده‌ها این سرقت‌ها را گزارش می‌دادند اما در این دوره گروهی را ایجاد کردیم که سرقت‌های احتمالی را شناسایی کرده و گزارش می‌دهد.

گورستان قبر بهشت زهرا

به گزارش همشهری‌آنلاین، روابط عمومی سازمان بهشت زهرا در گزارشی اعلام کرد که درهای سازمان بهشت حضرت زهرا(س) ۷۲۰ ساعت به صورت شبانه روزی و بدون حاشیه به روی زائران گلزار شهدا باز بود.

در این گزارش آمده است که به منظور رفاه زائران، گلزار شهدا و درهای بهشت زهرا به صورت بیست و چهار ساعته در ماه رمضان باز بود.

همچنین روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با رد برخی شایعات مبنی بر افزایش سرقت‌ها تاکید می‌کند: سرقت‌هایی در دوره‌های پیشین از گلزار مطهر شهدا صورت می‌گرفت که توسط خانواده‌ها گزارش می‌شد اما در این دوره گروهی را ایجاد شد که سرقت‌های احتمالی را شناسایی می‌کند و گزارش می‌دهد.

البته این گروه ایجاد شده، تمامی نواقص، نیازمندی‌های تعمیرات و سرقت‌های ادوار گذشته را نیز شناسایی و گزارش می‌کند زیرا در آن دوران بسیاری از این موارد، گزارش هم نشده بود.

در این مدت حضور تیم مدیریت جدید، تاکنون بیش از ۱۵۰ حجله تعمیر و بازسازی شده است و هر گزارشی که این گروه ارائه دهد، رصد و جایگزین می‌شود. البته این شناسایی‌ها همچنان ادامه دارد.

در پایان یادآور می‌شود که گلزار شهدای بهشت زهرا ، وسعت ۱۹ هکتاری دارد که پیش از این هم گزارش سرقت از این گلزار شریف ارائه می‌شد و اکنون تعداد گزارش‌ها با برقراری شهردار شب، افزایش دوربین‌های رصد و نیروهای دژبان بسیار محدود شده است.

کد خبر 674212

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha