کاپیتان سابق استقلال به رفتار ساکت الهامی، سرمربی نساجی با محمد نوازی، مربی آلومینیوم در فینال جام حذفی واکنش تندی نشان داد.

امیرحسین صادقی

به گزارش همشهری‌آنلاین، امیر حسین صادقی، کاپیتان سابق استقلال در مصاحبه‌ای ویدیویی با برنامه آنتن درخصوص رفتار ساکت الهامی با محمد نوازی در فینال جام حذفی صحبت‌های جنجالی علیه سرمربی نساجی مازندران مطرح کرد.

محمد نوازی سابقه بازی ملی داشته که اگر رباط پاره نمی‌کرد به جاهای بهتری می‌رسید، نوازی کاپیتان من و همچنین بازیکن بزرگ استقلال بوده است.

یکسری از آدم‌ها اشتباهی وارد فوتبال شدند و یکی از آنها ساکت الهامی است، دوره‌ای که من بازیکن استقلال بودم آقای الهامی کمک آقای مرفاوی سرمربی تیم ما بود و آن زمان اسم محمد نوازی از دهان این مربی نمی‌افتاد، حالا چطوری این رفتارها را با نوازی انجام داده، الهامی قاچاقی وارد فوتبال شده و این جام هم ربطی به او ندارد و حق مردم و نساجی بوده و این آقا این وسط هیچ کار بوده است.

شخصیت ساکت الهامی به پرستیژ محمد نوازی نمی‌خورد و حتی بند کفش‌های نوازی هم نمی‌شود، واقعا شرمنده فوتبال ایرانم که امثال ساکت الهامی سرمربی شده‌اند که جام گرفتند، او یکی از اشتباهات فوتبال ماست.

چند روز پیش در یکی از برنامه تلویزیونی محمد نوازی را دیدم که گفته بود الهامی به او لگد زده است، اگر من بودم پای الهامی را با ساطور می‌زدم که انقدر به خودش اجازه می‌دهد که به محمد نوازی اهانت کند، جالب اینجاست که این آقا سبقه استقلالی دارد و این فصل می‌خواست سرمربی استقلال شود ولی وقتی متوجه شد که کمک فرهاد مجیدی خواهد بود به ایشان برخورد.

محمد نوازی با سی، چهل بازی ملی نه تنها برای من بلکه برای پرسپولیسی‌ها قابل احترام بوده و با رابونا زدن‌ و سانترهای معروفش فن خاص خودش را در فوتبال داشت، آقای الهامی آن موقع کجا بود.

کد خبر 673984

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha