معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ از برپایی پردیس فرهنگی در ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد و گفت: برای رفاه حال شهروندان وسایل شهربازی به صورت رایگان در این مجموعه مستقر شده است.

شهربازي پارك چيتگر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر، حسین هوشیار درباره ایجاد شهربازی رایگان در روز عید فطر در دریاچه چیتگر افزود: پردیس فرهنگی از سه روز پیش در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس برپا شده است و باتوجه به اینکه بسیاری از شهروندان از گوشه و کنار پایتخت به این مجموعه می‌آیند، مدیریت شهری منطقه در نظر گرفت ده‌ها وسیله بازی ویژه کودک و نوجوان در این مجموعه راه اندازی کند تا مراجعه کنندگان بتوانند به شکل رایگان از این مجموعه بهره مند شوند.

او ادامه داد: فعالیت این پردیس فرهنگی از ساعت ۹ شب تا ۲۳ است و در روز عید فطر و فردای عید که روز تعطیل به حساب می‌آید، دایر خواهد بود تا یک محیط شاد برای شهروندان فراهم شود.

هوشیار ادامه داد: طبق ارزیابی صورت گرفته بسیاری از شهروندان از این پردیس ابراز رضایت داشته‌اند و استقبال بسیار خوبی در مدت اجرای برنامه وجود داشته است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ اضافه کرد: در این پردیس فرهنگی ده‌ها غرفه فرهنگی و آموزشی نیز وجود دارد که در حوزه‌های علمی، نقاشی، خوشنویسی، کار آفرینی، آموزش پسماند و... فعالیت دارند.

او تصریح کرد: از جمله برنامه‌هایی که در این مجموعه مورد توجه شهروندان قرار گرفته، فعالیت‌های ورزشی است که در دو دسته بومی و محلی به اجرا در می‌آید و همچنین مسابقات ورزشی نیز در این مجموعه برای تمامی گروه‌های سنی دایر است.

هوشیار گفت: در محوطه این پردیس ، سکوی فرهنگی در قالب برنامه‌هایی شامل گروه سرود، موسیقی ملی و حماسی، اجرای تئاتر ویژه کودک و نوجوان، مسابقه، شعبده بازی و سرگرمی برگزار می‌شود.

کد خبر 673457

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 20
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • سپهری IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    9 25
    از وقتی دریاچه چیتگر دایر شد امنیت منطقه پایین امده و شهرداری هم با این خدمات رایگان مزید بر علت خواهد بود . ورود افراد از اقثی نقاط تهران و کشور به این نقطه ؛ منطقه را تحت تاثیر خود قرار داده و بافت فرهنگی و امنیتی منطقه را بر هم زده و اسباب زحمت ساکنین منطقه شده است . سرقت و دزدی و رفتارهای ناهنجار و معتاد در منطق رو به فزونی گذاشته است .
  • موسی عابدینی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    22 20
    واقعی رایگانه