سرمربی مطرح لیگ سری آ ایتالیا با اقدام غافلگیر کننده شاگردانش مواجه شد.

میهای

به گزارش همشهری آنلاین سینیشا میهایلوویچ بازیکن سابق تیم ملی یوگسلاوی که سابقه گل زدن به ایران در جام جهانی ۹۸ را هم دارد اخیرا دوباره به دلیل بیماری سرطان در بیمارستان بستری شده است. او که قبل از این اتفاق روی نیمکت بولونیا به عنوان سرمربی می نشست با حرکت غافلگیرکننده بازیکنانش روبه رو شد تا به شدت احساساتی شود.

 بولونیا دو شب پیش دست به کار بزرگی زد و موفق شد در خانه خود با نتیجه ۱-۲ از سد اینتر مدعی عبور کند. این نتیجه در شرایطی رخ داد که نراتزوری برای فتح اسکودتو مبارزه می کرد، اما در نهایت در مقابل بولونیا غافلگیر شد.

تصاویر | بازیکنانی که برای سرمربی مطرح بمب روحیه شدند | حضور با اتوبوس جلوی بیمارستان؛ سرطان را شکست بده!

حالا آنها به مقابل بیمارستان محل بستری سینیشا میهایلوویچ رفته و اینگونه شادی این پیروزی بزرگ را با سرمربی خود تقسیم کردند. بازیکنان بولونیا به صورت دسته جمعی در میدان روبروی بیمارستان حضور یافته و با صدای بلند به تشویق سرمربی خود پرداختند.

تصاویر | بازیکنانی که برای سرمربی مطرح بمب روحیه شدند | حضور با اتوبوس جلوی بیمارستان؛ سرطان را شکست بده!

سینیشا میهایلوویچ که از این حرکت بازیکنان تیم خود به وجد آمده بود، از روی تخت بلند شد و خود را به پنجره اتاق رساند تا به ابراز احساسات بازیکنان بولونیا پاسخ مثبت دهد. این رفتار بازیکنان به شدت مورد ستایش قرار گرفته و به نظر روحیه بالایی به سینیشا میهایلوویچ برای ادامه مبارزه خود با بیماری سرطان خون تزریق کرده است.

کد خبر 673226

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha