سرپرست اداره کل محیط زیست مازندران درباره تلف شدن یک قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه فیلبند مازندران توضیح داد.

تلف شدن خرس در آمل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کاویان سرپرست اداره کل محیط زیست مازندران گفت: برخلاف آنچه در فضای مجازی منتشر شده است هیچ نشانه‌ای از شکار این قلاده خرس وجود ندارد بلکه این خرس قهوه‌ای بر اثر برخورد با خودرو در جاده دسترسی به منطقه کوهستانی فیلبند تلف شده است.

او افزود: این توله خرس ۲ تا ۳ ماهه بود و خالی شدن محتویات شکم این حیوان نیز ناشی از شدت تصادف با خودرو بود.

به گفته سرپرست اداره کل محیط زیست مازندران ماموران محیط زیست آمل پس از اطلاع از این حادثه در محل حاضر شدند و با بررسی لاشه این حیوان مشخص شد این توله خرس بر اثر برخورد با خودرو تلف شده است.

تصاویری از سوی برخی فعالان محیط زیستی در شبکه‌های اجتماعی منتشر و ادعا شد این قلاده خرس توسط شکارچیان کشته شد و پس از تخلیه محتویات شکمی، لاشه این حیوان را در کنار یک تکه سنگ رها کردند.

سرپرست اداره کل محیط زیست مازندران از مردم خواست به خاطر حساسیت موضوع، خبرهای محیط زیست را از رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

کد خبر 672916

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    6 4
    حیوانه بیچاره،عزیزه دلم،راحت شدی،مثل ما عذاب نمی‌کشی تو این دنیای کثیف و بی رحم،
  • وجدان IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    14 36
    خوشم میاد برای هر ایرادی یک بهانه دارین و تمام شدنی نیست.( گرگ خودش اومد. خرس کشته شد در حال بررسی هستیم. خرس دیکه تصادف کرده چون گواهینامه و ایر بک نداشته. تیر بیهوشی نداریم مبخواستیم پلنگ نجات بدیم ترافیک بود. میان کاله را داریم میخوریم و....) تا کی بی تدبیری خود را دیگران مقصر میدانید و این رشته سر دراز دارد.
  • شهروند IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    14 2
    درود به محیط زیست استان و ریاست محترم سازمان . همه عوامل داخلی و خارجی و .......تا جنگ اوکراین بالا رفتن قیمت نفت ...سقوط بورس در دنیا و بالارفتن قیمت گاز در اروپا مقصرند به جز مدیران خدوم و زحتمکش ما