فولاد خوزستان موفق شد بدون شکست راهی دور حذفی لیگ قهرمانان شود.

فولاد

به گزارش همشهری آنلاین فولاد خوزستان در آخرین دیدار گروهی خود در لیگ قهرمانان به مصاف الاهلی امارات رفت که در پایان دو تیم به تساوی یک، یک رضایت دادند تا شاگردان نکونام به عنوان صدرنشین به دور بعدی این رقابت ها صعود کنند.

فولاد و شباب الاهلی در حالی به مصاف هم رفتند که پیش از این صعودشان به مرحله یک‌هشتم نهایی مسجل شده بود و این بازی برای تعیین تیم صدرنشین اهمیت بالایی داشت.

در این بازی در دقیقه ۶۹ اما بوحمدان با خطای بازیکن شباب الاهلی درون محوطه جریمه این تیم سرنگون شد و داور یک ضربه پنالتی به سود نماینده ایران اعلام کرد. این فرصت برای فولادی‌ها توسط شیمبا به گل تبدیل شد. در دقیقه ۸۱ نیز با اشتباه آقاسی مدافع فولاد، بازیکن شباب الاهلی درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و توانست به راحتی دروازه شهاب گردان را باز کند.

این بازی در ادامه گلی دربر نداشت و دو تیم همانند بازی رفت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
با این نتیجه، فولاد با ۱۲ امتیاز صدرنشین گروه C شد و به مرحله حذفی صعود کرد. شباب الاهلی هم با ۱۰ امتیاز در رده دوم جدول این گروه قرار گرفت و شانس زیادی برای صعود به عنوان یکی از بهترین تیم‌های دوم به مرحله بعد را دارد. در این دیدار نه قائدی و نه نوراللهی برای شباب الاهلی بازی نکردند.

کد خبر 672646

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha