شاگردان محرم نویدکیا موفق نشدند تا به دور حذفی لیگ قهرمانان صعود کنند.

سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین سپاهان در آخرین بازی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان به مصاف الدوحیل رفت که این دیدار در نهایت با شکست ۵ بر ۲ سپاهانی‌ها به پایان رسید. با این نتیجه شاگردان نویدکیا با ایستادن در رده سوم گروه خود از صعود به مرحله حذفی باز ماندند.

شاگردان نویدکیا در این دیدار  بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقیقه یک فاصله‌ای تا گلزنی نداشتند ام ضربه سر محمدرضا حسینی را علی عفیف، مدافع الدحیل از روی خط دروازه بیرون کشید.

در دقیقه ۱۰ ضد حمله برق آسا قطری‌ها روی پاس نام‌تائه‌هی به الونگا رسید و این مهاجم توانست دروازه رشید مظاهری را باز کند و اولین گل بازی را به ثمر برساند.

سپاهانی‌ها پس از دریافت گل حملات خود را افزایش دادند. در دقیقه ۲۰ سانتر میلاد جهانی با ضربه سر دانیال اسماعیلی‌فر به نژادمهدی رسید و در نهایت ضربه سر مدافع سپاهانی‌ها وارد دروازه الدحیل شد تا بازی به تساوی کشیده شود. اما این پایان کار در نیمه اول نبود و الدوحیلی ها دو بار دیگر دروازه سپاهان را باز کردند.

در دقیقه ۳۷ پاس در عمق مدافع الدحیل به الونگا رسید و این مهاجم برخلاف جریان بازی گل دوم تیمش را وارد دروازه مظاهری کرد و در دقیقه ۴۱ هم حرکت انفرادی جونیور و ضربه زیبای او از پشت محوطه در جریمه گوشه دروازه سپاهان جای گرفت.

در نیمه دوم و در دقیقه ۴۹ پاس رو به جلوی نام‌تائه‌هی و ضربه بغل پای ساسی منجر به گل چهارم شاگردان کرسپو شد تا نتیجه سنگین تر شود. سپاهان که چیزی برای از دست دادن نداشت در دقیقه ۸۲ توسط سروش رفیعی از روی یک ضربه کاشته به زیبایی دروازه الدحیل را باز کرد.

اما در ادامه در اولین دقیقه از وقت‌های تلف شده ادمیلسون جونیور توانست پنجمین گل تیمش را به ثمر برساند تا یکی از سنگین ترین شکست های سپاهان در آسیا رقم بخورد.

کد خبر 672645

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • farhad IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    2 0
    این چه بازی بی کیفیت و بدون مسئولیت از طرف بازیکنان و سر مربی بود ؟؟؟ اصلا حال دفاع کردن نداشتند و آبروی فوتبال ایران رو بردند!!!