سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
۰ نفر

یکی از رهبران انصارالله خطاب به آل‌سعود هشدار داد، اگر نبرد کنونی به مرحله وجودی، برسد، صنعاء با استفاده از کارتهایی که در دست دارد، آن‌ها به گریه خواهد انداخت.

یوسف الفیشی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، «یوسف الفیشی» از رهبران انصارالله یمن، در واکنش به کارشکنی‌های مستمر ائتلاف سعودی در جریان آتش‌بس دوماهه اعلامی از سوی سازمان ملل، به ریاض هشدار داد.

وی گفت که «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله می‌تواند بدون دخالت یمنی‌ها در عمق ریاض عملیات انجام دهد زیرا معارضان و مخالفانی در عربستان هستند که حاضر به انجام این کار شوند. این سوال پرسیده می‌شود که اگر وی می‌تواند چنین عملیاتی انجام دهد، چرا به آن مبادرت نمی‌ورزد. پاسخ این است که سید (عبدالملک الحوثی) کارت‌ خود را جز در زمان مناسب حرکت نمی‌دهد.

الفیشی ادامه داد: سعودی‌ها نمی‌خواهند تا زمانی که مذاکرات مستقیم بین آن‌ها و یمن بر سر نجران، جیزان، عسیر و شاید خمیس مشیط و مناطقی در اعماق عربستان سعودی انجام شود، دست از تجاوزها و جنایات خود بردارند. اما باید هشدار بدهم که اگر نبرد به مرحله‌ نبرد وجودی و به مرحله‌ای  فراتر از شکستن استخوان برسد، ممکن است شاهد عملیات در ریاض باشید.

وی افزود که این کار از سوی مردم مناطق الشرقیه نخواهد بود و احتمالا ساکنان نجران، جیزان و عسیر در این نبرد علیه عربستان نقش خواهند داشت.  این یک تحلیل یا در حد یک تهدید نیست بلکه یک هشدار برای سعودی‌ها است. 

این رهبر انصارالله یمن خطاب به آل سعود تاکید کرد: اگر صنعاء، از کارتهای خود استفاده کند، به گریه خواهید افتاد.

کد خبر 672572

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha