یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۸۷ - ۰۴:۴۲
۰ نفر

بازیکن ایرانی تیم اوساسونا گفت: «احساس می‌کنم با تغییراتی که در کادرفنی تیم به وجود آمده کار من برای حضور در ترکیب تیم دشوارتر از گذشته شده است.»

مسعود شجاعی به دقایق کم حضورش در ترکیب اوساسونا اشاره کرد و گفت: «با وجود اینکه در این هفته‌ها چندان به بازی گرفته نمی‌شوم اما میزان آمادگی‌ام بسیار بالاست و روزهای خوبی را پشت‌سر می‌گذارم. هر زمان که کادرفنی تیم به من موقعیت داده، تلاش کرده‌ام که از آن موقعیت‌ها استفاده کنم اما با رفتن سیگاندا  و تغییراتی که در کادرفنی انجام شده، احساس می‌کنم که کارم دشوارتر از گذشته شده، چراکه سیگاندا به خوبی من را می‌شناخت و او بود که با کسب اطلاعاتی در مورد من شرایط را برای حضورم در اوساسونا فراهم کرد. او به من اطمینان داشت اما در حال حاضر من تلاشم را بیشتر خواهم کرد تا بتوانم اعتماد سرمربی جدید تیم را هم به خودم جلب کنم.»

وی با اشاره به مطالب برخی از روزنامه‌های اسپانیایی درباره تفکرات دفاعی کاماچو و رابطه آن با نیمکت‌نشینی خودش گفت: «برخی از روزنامه‌ها به این مسئله ایراد گرفتند. آنها همچنین شرایط ابتدایی فصل را با وضعیت کنونی مقایسه کردند، با این حال من به نظرات کادرفنی احترام می‌گذارم.»

شجاعی درباره نتایج ضعیف اوساسونا در هفته‌های اخیر و سقوط این تیم به انتهای جدول لالیگا گفت: «من نگران وضعیت تیم نیستم چرا که چیزی از شروع فصل نگذشته است و می‌توانیم در بازی‌های آینده با کسب نتایج مناسب صعود خوبی در جدول رده‌بندی داشته باشیم. با این حال از این به بعد نباید امتیازهای بازی‌های خانگی را از دست بدهیم چرا که این مسئله برای ‌ما گران تمام می‌شود و ممکن است آخر فصل افسوس این بازی‌ها را بخوریم.»

شجاعی در پایان درباره بازی 29 آبان ایران برابر امارات گفت: «معتقدم بازی بسیار دشواری خواهیم داشت. خیلی سخت‌تر از بازی با کره شمالی، چرا که امارات چیزی برای از دست دادن ندارد. آنها اگر به ایران ببازند قطعا از مسابقات حذف می‌شوند. بنابراین نباید فکر کنیم که بازی آسانی با امارات خواهیم داشت. با وجود این ما هم به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم و می‌توانیم امارات را در خانه‌اش شکست دهیم.»

کد خبر 67223

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز