دوشنبه ۶ آبان ۱۳۸۷ - ۰۴:۵۷
۰ نفر

گروه ورزشی: روزهای تلخ اوساسونا در لالیگا همچنان ادامه دارد.

حتی اخراج آنخل سیگاندا هم نتوانسته شرایط را برای زرشکی‌پوشان پامپلونا تغییر دهد و شنبه شب آنها با خوزه آنتونیو کاماچو باز هم شکست خوردند.

مسئولان اوساسونا پس از 6 هفته و در حالی که سیگاندا حتی یک برد هم برای تیمش به دست نیاورده بود، این مربی را اخراج کردند تا کاماچو بلافاصله جانشین او شود. این مربی معروف هم اما نتوانسته بحران تیمش را پایان دهد و این هفته برای دومین بار شکست خورد، آن هم در یک بازی خانگی و مقابل رئال بتیس.

اوساسونا در شرایطی مقابل بتیس قرار گرفت که در 7 بازی قبلی رنگ برد را ندیده بود ولی آنها امیدوار بودند که در این بازی خانگی طلسم‌شکنی کرده و 3 امتیاز را بگیرند ولی تیم میهمان با گلزنی آئورلیو و پاوونه توانست تیم جواد نکونام و مسعود شجاعی را با یک شکست خانگی روبه‌رو کند.

در این دیدار جواد نکونام از ابتدا در ترکیب ثابت قرار داشت و مثل بازی‌های قبلی یک عنصر تعیین‌کننده در میانه میدان بود. او در طول بازی بارها با پاس‌های بدون اشتباه خود دیگر هافبک‌های اوساسونا و همچنین مهاجمان را صاحب توپ کرد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد.

نکونام در 7 بازی قبلی هم یکی از بهترین‌های اوساسونا بوده که سایت این باشگاه بعد از پایان هر بازی نمره‌های خوبی به این بازیکن ایرانی می‌دهد. البته نتایج ضعیف اوساسونا اتفاق خوشایندی برای نکونام نیست، همچنین برای مسعود شجاعی که در بازی شنبه شب از دقیقه 78 جایگزین کیکه سولا شد و توانست بازی نسبتاً خوبی را به نمایش بگذارد.

با آمدن کاماچو وضعیت برای نکونام تغییر نکرده و او همچنان یکی از 11 مرد ثابت تیمش است ولی شجاعی که در هفته‌های آخر مربیگری سیگاندا در اوساسونا تبدیل به یک بازیکن ثابت شده بود دوباره به روی نیمکت ذخیره‌ها رفته و شرایط چندان خوبی ندارد.

سایت اوساسونا بعد از باخت این تیم مقابل رئال بتیس به بازیکنان نمره داد که در این میان نکونام و شجاعی از نمره 10 به ترتیب نمرات 7 و 6 را گرفتند که این برای دو بازیکن ایرانی نمره قابل ‌قبولی است.

نکونام در طول بازی خیلی‌کم پاس اشتباه داد و 2 بار هم اقدام به شوتزنی کرد که ضربات او در چارچوب بود. شجاعی هم که از دقیقه 78 وارد زمین شد نمایش خوبی داشت و نمره 6 گرفت. البته به نظر می‌رسد که او برای رسیدن به ترکیب اصلی کار سختی در پیش دارد و کاماچو سرسخت‌تر از آن است که به این زودی‌ها شجاعی را در ترکیب ثابت قرار دهد.

اوساسونا با شکست مقابل رئال بتیس در جدول 20 تیمی لیگ اسپانیا به رده نوزدهم سقوط کرد تا وضعیتی بحرانی‌تر از هفته‌های گذشته داشته باشد. آنها از 8 بازی صاحب 4 تساوی و 4 شکست شدند و به هیچ عنوان شرایط خوبی ندارند. شاگردان کاماچو هفته آینده باید در یک دیدار خارج از خانه به مصاف اسپانیول بروند، دیداری که به طور حتم سخت‌تر از بازی با بتیس خواهد بود.

کد خبر 66737

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز