دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
۰ نفر

معاون نظارت و امور مناطق سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از اجرایی شدن افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها از روز نخست اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: فرآیند نصب برچسب‌های بارکددار دو بعدی ( ۳ برچسب) در داخل تاکسی‌های خطی در حال انجام است.

تاکسی

بـه گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، وحید سرلک با بیان این مطلب گفت: برای جلوگیری از سردرگمی مسافران و نیز تضییع حق تاکسیران و مسافران، فرآیند توزیع و الصاق برچسب‌های تعبیه شده در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در کلیه تابلوهای خطوط و پایانه های تاکسیرانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت پذیرفت.

او با اشاره به اینکه فرآیند نصب برچسب‌های بارکددار دو بعدی ( ۳ برچسب) در داخل تاکسی‌های خطی در حال انجام است و برچسب‌های جدید علاوه بر اعلام نرخ کرایه از قابلیت پوشش دادن دیگر خدمات هم برخوردار است،گفت: مسافران می‌توانند با اسکن بارکدهای برچسب تعبیه شده داخل خودرو، علاوه بر اطلاع از میزان کرایه و پرداخت آن، به خدمات دیگری نظیر مشاهده اطلاعات راننده تاکسی، امکان  انتقاد و پیشنهاد و دیگر موضوعات در نظر گرفته شده به این منظور نیز دسترسی داشته باشند.

وحید سرلک در ادامه با تاکید بر این نکته که برچسب‌های جدید مقدمه تحقق نرخ شناور و پرداخت الکترونیکی را فراهم می آورد، از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا در صورت مشاهده تاکسی‌های خطی فاقد این برچسب‌ها با سامانه ۱۸۸۸ تماس گرفته و اینگونه موارد را به سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کنند.

 برچسب های دوبعدی جدید در ۳ محل در داخل خودرو (شیشه جلو روبروی صندلی شاگرد – شیشه های مثلثی کناری صندلی عقب خودرو) نصب می‌شود.

کد خبر 672209
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha