رسانه عربی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر حضرت آیت‌الله خامنه ای در یک کارتون وضعیت سعودی در مساله یمن را نمایش داده است.

کارتون سایت عربی

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ رسانه عربی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یک کارتون وضعیت سعودی در مساله یمن را نمایش داده است.

در این لوح، از بیانات رهبر انقلاب درباره سوء استفاده‌ آمریکا از سعودی به عنوان «گاوه شیرده» و بیانات اخیر پیرامون وضعیت سعودی در یمن و نصحیتی برای خروج سریع‌تر آن‌ها از این وضعیت، استفاده شده است.

کارتون پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر انقلاب درباره وضعیت سعودی در یمن

حضرت آیت‌الله رهبر انقلاب ۲۵ فروردین سال ۱۳۹۷ طی سخنانی در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با ایشان درباره مساله یمن فرمودند: این افتخاری نیست برای یک کشور مسلمان که رئیس‌جمهور آمریکا علناً بگوید «ما نگاه می‌کنیم به گاو شیرده»! رئیس‌جمهور آمریکا این حرف را گفت؛ گفت ما به سعودی‌ها به چشم گاو شیرده نگاه می‌کنیم! برای یک دولت، برای یک ملّت، ذلّت از این بالاتر؟ پولش را بگیرند، بعد به‌عنوان گاو شیرده او را خطاب بکنند، به او توهین بکنند.

رهبر انقلاب ۲۳ فروردین امسال نیز در دیدار کارگزاران نظام با ایشان درباره یمن گفتند: در مسئله‌ یمن بنده یک حرف نصحیت‌آمیزی به آقایان سعودی دارم که این واقعاً از روی نصیحت و خیرخواهی است: چرا جنگی را که یقین دارید در آن پیروز نمی‌شوید ادامه می‌دهید؟ اصلاً احتمال پیروزی سعودی‌ها در جنگ یمن هست؟ احتمالش هم نیست. خب جنگی که در آن احتمال پیروزی وجود ندارد، چرا ادامه پیدا می‌کند؟ یک راهی پیدا کنید خودتان را از این جنگ خارج کنید.

کد خبر 672039

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha