سخنگوی گمرک ایران با بیان اینکه تجار از ارسال کالای تجاری به مرز دوغارون تا اطلاع ثانوی خودداری کنند، گفت: دو مرز دیگر با افغانستان یعنی مرزهای ماهیرود و میلک باز هستند.

مرز دوغارون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سید روح اله لطیفی در مورد بسته شدن مرز دوغارون اظهار کرد: با توجه به بروز مشکلات مرزی در مرز دوغارون- اسلام قلعه، کمیته هماهنگی مرز دوغارون استان خراسان رضوی مصوبه‌ای به منظور بسته شدن مرز تا اطلاع ثانوی صادر کرد.

سخنگوی گمرک ایران افزود: بر اساس این مصوبه، محموله‌های تجاری تا اطلاع ثانوی در این مرز پذیرش نخواهند شد. بنابراین تجار از ارسال کالای تجاری به مرز دوغارون تا اطلاع ثانوی خودداری کنند تا صف طویلی در مرز ایجاد نشود.

لطیفی ادامه داد: دیروز منتظر حل شدن مشکلات بودند اما با توجه به طولانی شدن، امروز مصوبه بسته شدن مرز ابلاغ شد. همچنین از عصر روز گذشته با هماهنگی سازمان‌ها و نهادهای مستقر در مرز کالاهای تجاری به ویژه محموله‌های پر خطر مانند سوخت به توقفگاه‌های دورتر از مرز در شهرستان تایباد هدایت شده است.

وی گفت: در صورت رفع شدن مشکلات نیز اولویت عبور با کامیون‌هایی است که هم اکنون در مرز مانده‌اند.

سخنگوی گمرک ایران اظهار کرد: دو مرز دیگر با افغانستان یعنی مرزهای ماهیرود و میلک باز هستند.

گفتنی است، صبح دیروز در پی بروز اختلاف میان مرزبانان ایرانی با نیروهای طالبان در مرزهای شمال شرقی کشورمان با افغانستان، مرز دوغارون موقتاً مسدود شد.

کد خبر 671967

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha