سخنگوی طالبان عاملان حملات تروریستی‌ اخیر در افغانستان را کار فتنه‌گران خواند و تاکید کرد که حکومت سرپرست این کشور در صدد خنثی کردن این توطئه‌ها است.

ذبیح الله مجاهد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان امروز (شنبه، ۳ اردیبهشت)  گفت، که طالبان بصورت جدی در تلاش برای دستگیری توطئه‌گران شرور علیه مردم افغانستان است تا آنان را به شدت مجازات کند.

وی بمب‌گذاری‌های اخیر که کودکان، زنان و مردم بی‌گناه در کابل، بلخ، قندوز و دیگر نقاط افغانستان را هدف قرار داد، به شدت محکوم کرد و آن را کار دشمنان مردم افغانستان خواند.

وی افزود: «عاملان حملات  تروریستی فتنه‌گران وعوامل شرور هستند که هیچ تعلقی به مردم مسلمان افغانستان ندارند.»

به گزارش فارس، در بمب‌گذاری‌های اخیر در مدرسه عبدالرحیم شهید ولایت کابل، مسجد سه دکان در بلخ، مسجد مولوی سکندر در قندوز و انفجارهای دیگر در افغانستان صدها تن شهید و زخمی شدند.

پیش از این نیز سخنگوی طالبان، به‌دنبال حملات تروریستی در مسجد شیعیان مزارشریف که منجر به شهادت و زخمی شدن بیش از ۵۰ تن شد، اعلام کرد عاملان این جنایت شناسایی خواهند شد.

«ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان در پیامی با محکومیت انفجارهای امروز کابل، بلخ و قندز که علیه مردم غیرنظامی صورت گرفت، این جنایات را کار حلقه‌هایی خواند که با جامعه افغانی هیچ ارتباطی ندارند.

کد خبر 671779

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha