شاگردان نکونام با کسب پیروزی برابر الغارفه راهی دو بعدی لیگ قهرمانان شدند.

فولاد

به گزارش همشهری آنلاین در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال فولاد ایران از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد روز شنبه در گروه C به مصاف شاگردان استراماچونی در الغرافه قطر رفت که این بازی با یک گل به سود نماینده ایران پایان یافت تا فولادی‌ها به صدر جدول گروه سوم تکیه بزنند و به دور بعدی صعود کنند. تک گل فولاد را در این دیدار لوسیانو پریرا روی پاس آیاندا پاتوسی به ثمر رساند.

فولادی‌ها که در بازی رفت مقابل نماینده قطر به تساوی بدون گل رسیده بودند، در این دیدار عملکرد خوبی در خط دفاع و به خصوص در دقایق پایانی داشتند. در آخرین دقایق این دیدار بازیکنان الغرافه رو به بازی خشن آوردند و همین امر باعث شد تا درگیری بین بازیکنان فولاد و الغرافه بالا بگیرد. ثمره این جنجال، اخراج مهدی مختار، مدافع الغرافه در دقیقه ۸+۹۰ به دلیل ضربه به بازیکن فولاد بود.

فولادی‌ها با این پیروزی صعود خود را به مرحله بعدی این تورنمنت قطعی کردند. این در شرایطی است که آن‌ها باید در بازی آخر مقابل شباب الاهلی ۹ امتیازی قرار بگیرند که حتی در صورت شکست در این مسابقه نیز به عنوان تیم دوم جواز حضور در دور بعد را کسب می‌کنند.

در ۵ گروه منطقه غرب، ۵ تیم به عنوان سرگروه به همراه سه تیم برتر دوم این گروه‌ها، راهی دور بعدی می‌شوند. با توجه به امتیازات شاگردان نکونام، آن‌ها در صورت قبول شکست در بازی آخر نیز به عنوان یکی از تیم‌های دوم برتر صعود خواهند

با این پیروزی، فولاد ۱۱ امتیازی شد و در صدر جدول گروهش قرار گرفت. الغرافه نیز با پنج امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و با توجه به صعود 3 تیم دوم برتر گروه های 5 گانه این تیم 5 امتیازی حذف شد.

کد خبر 671692

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha