شاگردان نوید کیا در هفته پایانی کار سختی برای صعود به دور دوم لیگ قهرمانان خواهد داشت.

سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین در پنجمین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان مقابل پاختاکور ازبکستان قرار گرفت که این دیدار با برتری ۲ بر یک سپاهانی‌ها به پایان رسید.

این بازی تا دقایق پایانی نیمه دوم بدون گل پیش می رفت اما در دقیقه ۷۵سانتر میلاد جهانی و ضربه سر مغانلو در میانه راه به شهباززاده رسید و ضربه روی پای این بازیکن وارد دروازه ازبکستانی‌ها شد..

در ادامه طولی نکشید تا پاختاکور به گل برسد. در دقیقه ۷۹ ضربه سر علی‌جانف روی سانتر هافبک پاختاکور وارد دروازه مظاهری شد تا بازی به تساوی کشیده شود. شاگردان نویدکیا در آخرین دقیقه از وقت‌های تلف شده روی یک ضد حمله با گلزنی شهباززاده توانستند از حریف پیش بیفتند و در نهایت پاختاکور را شکست دهند.

در دیگر بازی این گروه التعاون عربستان به مصاف الدحیل رفت و این بازی را در دقایق پایانی با نتیجه ۴ بر ۳ واگذار کرد. با این پیروزی الدحیل با ۱۲ امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد و التعاون هم ۷ امتیازی باقی ماند و در مکان دوم ایستاده است. سپاهان ایران هم ۷ امتیازی است و با پیروزی الدحیل، کار برای نماینده کشورمان سخت شد.

در صورت پیروزی سپاهان مقابل الدحیل در بازی آخر، نماینده کشورمان باید منتظر تساوی یا شکست التعاون عربستان باشد، تا این احتمال وجود داشته باشد تا به عنوان تیم دوم گروه D راهی دور بعد شود

کد خبر 671691

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha