مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران درباره میزان افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی گفت: افزایش کرایه‌ها شامل متوسط ۲۵ درصد به طور معمول و ۳۵ درصد بر اساس شرایط برخی خطوط و کاربری‌ها خواهد بود.

تاکسی

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، مهدی اسماعیل بگی، با اعلام این خبر گفت: فرآیند توزیع و نصب برچسب‌های تعبیه شده ویژه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در سال جاری، در حال انجام است و از نخستین روز اردیبهشت ماه در معرض دید شهروندان تهرانی قرار می‌گیرد و این طرح با توجه به ویژگی‌های خاص طراحی شده و در  آغاز اجرای طرح پرداخت الکترونیک نیز محسوب می‌شود.  

او در ادامه افزود: این افزایش براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران،  متوسط ۲۵ درصد به طور معمول و ۳۵ درصد بر اساس شرایط برخی خطوط و کاربری‌ها را شامل خواهد شد و مسافران می‌توانند با اسکن بارکد دوبعدی برچسب تعبیه شده، علاوه بر اطلاع از میزان کرایه، به خدمات دیگری نظیر امکان ثبت پیام تقدیر و تشکر، انتقاد، پیشنهاد و دیگر موضوعات در نظر گرفته شده به این منظور نیز دسترسی داشته باشند. ضمن اینکه عملیات نصب برچسب تاکسی‌های تلفنی و گردشی نیز طی هفته آتی انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران بار دیگر بر ابتدای اردیبهشت ماه به عنوان زمان در نظر گرفته شده برای اعمال افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها تاکید کرد و گفت: شهروندان تهرانی در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با سامانه ۱۸۸۸ تماس گرفته، مراتب را به دست اندرکاران امر درسازمان تاکسیرانی شهر تهران اطلاع دهند.

کد خبر 671175
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha