استفاده از قاب یک روش ساختمانی است که برای مدتی رایج بوده است. به طور سنتی در کاربردهای کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد، این یک راه سریع و مقرون به صرفه برای ساخت ساختمان هایی با فضاهای داخلی بزرگ و باز است که بادوام و همه کاره هستند و برای مقاومت در برابر آب و هوای شدید و فرسودگی سنگین ساخته شده اند.

قیمت وال پست.jpg

اگر در ساخت و ساز و مقاوم سازی با frp ساختمان تازه کار هستید، در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با قیمت وال پست، فروش وال پست، خرید وال پست  با برند رادپست با ما در رادیاب با شماره ۸۸۸۸۴۴۷۳ - ۰۲۱ تماس بگیرید.

ساخت و ساز پس از قاب در ساختمان سازی و بررسی قیمت وال پست

ساخت پس قاب روشی برای ساخت و ساز در سازه ها است که در آن از ستون های بزرگ و خرپاهای سقف برای ایجاد ساختمانی از نظر سازه ای سالم با فضاهای داخلی وسیع و باز استفاده می شود. معمولاً برای ساختمان ‌های کشاورزی و انبارها استفاده می ‌شود، ساخت و ساز پس از قاب به قاب ‌بندی کمتری نسبت به ساختار چوبی سنتی نیاز دارد، به این معنی که ساختمان‌ های پس از قاب می ‌توانند به سرعت و مقرون به صرفه بالا بروند. ساخت پس از قاب از چند جهت با ساخت قاب چوبی متفاوت است. به طور کلی، بسیار سریعتر و مقرون به صرفه تر است، زیرا ساختمان ها به مواد کمتر و نیروی کار کمتری نیاز دارند. در بررسی خرید وال پست با برند رادپست باید بدانید که ساخت و ساز پس از قاب نیز از این نظر متفاوت است:

ساختمان ‌ها دارای فضاهای باز هستند - از آنجایی که در ساخت ‌و ساز پس از قاب از ستون‌ ها و خرپاهای بزرگ استفاده می ‌شود که یک واحد ساختاری ایجاد می ‌کنند، این ساختمان‌ها به دیوارهای پشتیبان داخلی نیاز ندارند. این امر باعث می شود ساخت و ساز پس از قاب برای کاربردهایی که به فضاهای بزرگ از جمله ساختمان های کشاورزی، انبارها و محوطه های سوارکاری، کارگاه ها و غیره نیاز دارند، ایده آل باشد.

نمای خارجی پانل های فولادی - اگرچه ساخت و ساز پس از قاب را می توان با هر نمای بیرونی به پایان رساند، لذا بیشتر از پانل های فولادی و فلزی استفاده می شود. فولاد با دوام و ماندگاری طولانی، مقاومت در برابر باد و آب را که اکثر ساختمان ها به آن نیاز دارند، با هزینه سرمایه گذاری مقرون به صرفه فراهم می کند.

بدون زیرزمین یا فونداسیون – در بررسی قیمت وال پست، فروش وال پست، خرید وال پست با برند رادپست می دانیدکه ساختمان‌ های پس از اسکلت را می ‌توان بر روی ستون‌ های بتنی که در زمین لنگر انداخته یا بر روی دال نصب شده‌اند، ساخت. فونداسیون زیرزمین مورد نیاز نیست، که این امر باعث ساخت سریعتر و مقرون به صرفه تر می شود.

بهره وری انرژی - بر خلاف ساختمان قاب چوبی، که هر ۱۶ تا ۲۴ اینچ به گل میخ نیاز دارد، ساخت پس از قاب فقط هر ۸ دقیقه به ستون نیاز دارد. با فاصله بیشتر و فرورفتگی‌های عمیق‌تر، مواد عایق می ‌توانند ضخیم‌تر باشند و شکستگی‌ های کمتری داشته باشند.

فرآیند اصلی ساخت و ساز پس از قاب در ساختمان سازی

فرآیند اصلی ساخت و ساز پس از قاب در ساختمان سازی

در مقایسه با قاب چوبی، ساخت پس از قاب نسبتاً ساده است، بخشی از دلیل محبوبیت آن برای کاربردهای کشاورزی، ساختمان ‌های بیرونی، کارگاه ‌ها و موارد دیگر است. ساختمان ‌های کوچک ‌تر پس از قاب اغلب توسط خود صاحبان خانه ساخته می ‌شوند، اگرچه ساختمان ‌های کشاورزی بزرگ به خدمه حرفه‌ای نیاز دارند. اگر در ساخت و ساز پس از قاب تازه کار هستید، در اینجا یک مقدمه سریع برای فرآیند ساخت پس از قاب آورده شده است:

فونداسیون – ساختمان های پس از قاب نیازی به فونداسیون واقعی به شکل زیرزمین مانند ساختمان های اسکلت چوبی ندارند. با این حال، بسیاری ترجیح می دهند که یک دال بتنی برای پایه ساختمان بریزند. تصمیم گیری در مورد فونداسیون یا پایه ساختمان پس از قاب شما اولین قدم است.

خرپاهای سقفی. اکثر پروژه های ساخت و ساز پس از قاب از خرپاهای سقفی ساخته شده استفاده می کنند. این خرپاها از قبل مونتاژ شده و آماده نصب هستند. خرپاهای پشت بام بخشی از چیزی است که ساختمان های پس از قاب را منحصر به فرد می کند. این خرپاها عریض و پایدار هستند و نیاز به دیوارهای پشتیبان داخلی را از بین می‌ برند و فضاهای باز و منحصر به فردی را که ساختمان‌ های پس قاب به آن معروف هستند، فراهم می ‌کنند.

روکش خارجی. پس از تکمیل ساختار ساختمان، نوبت به نصب روکش خارجی می رسد. در اکثر کاربردهای ساخت و ساز پس از قاب، این یک گزینه جانبی و سقف فولادی است. فلز بسیار کارآمد و بادوام است و طول عمر قابل توجهی بیشتری نسبت به سایر مواد دارد و آن را به گزینه ای مناسب برای اکثر پروژه های ساخت و ساز پس از قاب تبدیل می کند.

تکمیل داخلی. بسته به کاربرد پروژه ساخت و ساز پس از قاب، اکنون می توانید تزئینات داخلی را تکمیل کنید. برای ساختمان‌های کشاورزی، این ممکن است شامل بخش های ساختمانی و فضاهای انبار باشد، در حالی که برای مصارف مسکونی، مانند ساختمان ‌های شهرداری، ممکن است اکنون عایق ‌ها و دیوارهای خشک نصب شوند.

خرید وال پست

نکات قابل توجه در بررسی قیمت وال پست، فروش وال پست، خرید وال پست

LP یکی از تولید کنندگان برتر چوب مهندسی در جهان است. تمام مواد آنها در یک محیط کارخانه ای کاملاً کنترل شده تولید می شوند که قابلیت اطمینان و دوام بیشتری نسبت به محصولات چوبی استاندارد دارد. LP Building Solutions با ارائه یک خط کامل از محصولات چوبی مهندسی شده که به خوبی برای ساخت و ساز پس از قاب مناسب هستند، همه چیزهایی را که برای پروژه شما نیاز دارید، از پایه هایی که تاب، پیچ خورده، منقبض یا منبسط نمی شوند تا گزینه های چوب مهندسی شده که برای مقاومت در برابر آب روکش شده اند را دارا است. در اینجا به منظور بررسی قیمت وال پست، فروش وال پست، خرید وال پست با برند رادپست بهتر است از کارشناسان و متخصصان مجرب کمک بخواهید.

  • فابرال

ساخت و ساز پس از قاب به بالاترین کیفیت در دوام و طول عمر نیاز دارد. به همین دلیل است که ما سقف‌ ها و پانل ‌های دیواری فلزی Fabral را برای مشتریان خود در ساخت پروژه ‌های ساخت پس از قاب و مقاوم سازی ساختمان توصیه می‌ کنیم. با گزینه های سقف فلزی که می تواند تا ۶۰ سال دوام بیاورد، و پانل های دیواری طراحی شده برای محافظت از ساختمان ها در برابر آب و هوای شدید، محصولات Fabral یک سرمایه گذاری هوشمند و ارزش افزوده است که سال ها به عمر پروژه ها و ساختمان های شما می افزاید. 

نتیجه گیری

در بررسی قیمت وال پست، فروش وال پست، خرید وال پست با برند رادپست باید گفت که ساخت و ساز پس از قاب برای تثبیت ساختمان های بدون دیوارهای پشتیبان داخلی طراحی شده اند. ساخت و ساز پس از قاب یک گزینه ساختمانی منحصر به فرد و ضروری برای تعدادی از صنایع است که به منظور مقاوم سازی frp استفاده می گردد. اگر روی یک پروژه جدید ساخت و ساز پس از قاب کار می کنید، یا به طور کلی سؤالات بیشتری در مورد ساخت و ساز پس از قاب دارید، با کارشناسان این حوزه صحبت کنید.

کد خبر 671058

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha