جمعه ۱۰ آبان ۱۳۸۷ - ۱۹:۴۴
۰ نفر

گروه دانش: پس‌از چندین بار تاخیر، بالاخره فناوری GPRS شرکت ارتباطات سیار ایران، با پشت‌سرگذاشتن تست‌های فنی اولیه برای کاربران اینترنت آماده شد

متقاضیان این سرویس در تهران (مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی 0912) می‌توانند از ساعت 10صبح روز یکشنبه 12 آبان‌ماه 1387 با مراجعه به نشانی اینترنتی ارتباطات سیار WWW.MCI.IR برای این سرویس ثبت‌نام کنند.

با راه‌اندازی سرویس GPRS مشترکان همراه‌اول می‌توانند از ساعت 23 تا 8 صبح روزهای عادی و تمام ساعات روزهای تعطیل، با استفاده از گوشی تلفن همراه خود به اینترنت متصل شوند.

البته در دور اول واگذاری خدمات GPRS، متناسب با شرایط شبکه و 50هزار نفر ثبت نام می‌شوند که این اولویت‌ها از طریق پیامک به اطلاع مشترک متقاضی می‌رسد.

همراه‌اول، براساس اطلاعاتی که متقاضی در سایت اینترنتی ثبت کرده است، پیامک تنظیمات لازم برای استفاده از خدمات GPRS را برایش ارسال می‌کند.

فعلاً مرحله اول ارائه سرویس GPRS آغاز شده و به‌تدریج در فازهای بعدی، این سرویس در تمامی ساعات و برای مشترکان تمامی سیم‌کارت‌های همراه‌اول در استان تهران و در ادامه، سایر نقاط کشور ارائه می‌شود.

گفتنی است که سلیمان جعفرزاده، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی هم خبر از پس گرفتن جمع‌آوری 20 امضا برای استیضاح سلیمانی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات داد و گفت: با وجود 12 امضا از طرف نمایندگان آذربایجان غربی که به هیچ عنوان امضای خود را پس نخواهند گرفت،استیضاح وزیر ارتباطات   به خاطر ضعف این وزارتخانه در ارائه خدمات همراه و اینترنت پس از استیضاح کردان، اعلام وصول خواهد شد.

کد خبر 67095

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز