مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
۱ نفر

فرش ماشینی یکی از ملزومات چیدمان و دکوراسیون در خانه‌ی تمام ایرانی ها با هر فرهنگ و آداب و رسومی به شمار می رود.

image-20220419010451-1.jpeg

اگرچه اغلب فرش های ماشینی عمر طولانی و کیفیتی ماندگار دارند اما همه ساله مدل های مختلف و جدیدی از این فرش ها روانه بازار می شوند تا هر یک به نحوی سلیقه ی مصرف کنندگان را تامین نمایند و زینت بخش فضای منزل و یا محیط کار آن ها باشند.

فرش های ماشینی با طرح ها و رنگ های متنوعی که دارند همواره الهام بخش دکوراسیون های کلاسیک و مدرن بوده و باعث زیبایی دوچندان هر فضایی می شوند.

خوب است بدانیم که بروزترین فرش های ماشینی در سال ۱۴۰۱ در مجموعه فرش های مدرن قرار داشته و با دو ترکیب رنگ آبی و قرمز و همچنین سبز و خاکستری، امسال توانسته نظر عده‌ی زیادی از خریداران و مصرف کنندگان را به سوی خود جلب نماید.

جدیدترین طرح های فرش سال ۱۴۰۱ چیست؟

طرح های مختلف فرش اعم از سنتی، کلاسیک و مدرن همواره طرفداران خاص خود را دارد و مشخص کردن این که کدام یک از این طرح های فرش، طرفداران بیشتری دارد کار به واقع مشکلی است.

فرش های سنتی

فرش های ماشینی با طرح سنتی که الهام گرفته از فرش های دستبافت مناطق مختلف ایران و کشورهای همجوار هستند، امروزه طرفداران زیادی در بین علاقه مندان به چیدمان های مدرن پیدا کرده اند.

دلیل این علاقه مندی وجود یک پارادوکس جذاب بین عناصر مدرنی نظیر مبلمان و میز و صندلی با عنصری سنتی نظیر فرش است.

در بسیاری از چیدمان های امروزی، به نحو هوشمندانه ای از این تضاد بهره گرفته شده و اتفاقا به یکی از سبک های محبوب در بین طرفداران دکوراسیون های جدید مبدل شده است.

بروزترین فرش های ماشینی سال ۱۴۰۱

فرش سنتی در دکوراسیون مدرن

فرش های کلاسیک

فرش های کلاسیک زیر مجموعه پر طرفدار دیگری از مجموعه فرش های ماشینی بوده که به دلیل عمومیت و کاربرد های بسیار متنوع آن، همواره برای بسیاری از علاقه مندان و خریداران فرش در مرکز توجه قرار داشته است.

فرش های کلاسیک دارای طیف گسترده ای از طرح ها هستند که در هایپرمارکت های تخصصی و بزرگ فرش نظیر شهر فرش، می توانید شاهد این تنوع گسترده باشید.

شکل ظاهری فرش های ماشینی کلاسیک به نحویست که هیچ گاه قدیمی نشده و با هر نوع دکوراسیونی به راحتی هماهنگ می شود.

بروزترین فرش های ماشینی سال ۱۴۰۱

فرش کلاسیک ماشینی

فرش های مدرن

فرش های مدرن از جمله بروزترین فرش های ماشینی محسوب می شوند که طرفداران زیادی در بین نسل های جدید دارند.

استفاده از نقش های خاص بر اساس سبک های هنری مدرن، تلفیق جذاب رنگ ها و همینطور بهره گیری از سایه ها و  طرح های دیدنی برای خلق یک محصول متفاوت، از جمله ویژگی های فرش های مدرن به شمار می آید.

با توجه به ویژگی های فرش های مدرن، می توان آن ها را گزینه مناسبی برای دکوراسیون های امروزی، چیدمان اتاق خواب و همچنین چیدمان دفتر کار دانست.

تنوع بی نظیر فرش های ماشینی را می توانید در شعب مختلف شهر فرش مشاهده نمایید.

بروزترین فرش های ماشینی سال ۱۴۰۱ را با چه قیمتی بخریم؟

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید فرش ماشینی بایستی به آن توجه کنیم، بحث قیمت و شرایط ویژه ی خرید فرش است.

تنوع الیاف به کار رفته در فرش های ماشینی و همچنین کیفیت و ماندگاری محصول در کنار فاکتورهایی نظیر شانه و تراکم، بر قیمت نهایی محصول تاثیر می گذارد.

به همین خاطر است که گاها یک فرش یکسان را در چند فروشگاه با قیمت های متفاوتی می بینید.

در این بین وجود شرایط خاص خرید نظیر تضمین قیمت فرش در کنار تضمین کیفیت می تواند خیال مصرف کننده را از محصول مورد علاقه اش راحت کرده و شرایطی را مهیا سازد که خریداران در هنگام خرید تنها به کیفیت و طرح و رنگ فرش توجه نمایند.

در مجموعه شهر فرش نیز دقیقا به همین علت، تلاش شده که با تضمین قیمت یک ماهه و تضمین کیفیت ۶۰ ماهه، اطمینان خاطر کافی به خریدارن داده شده و از طرفی دیگر با ارائه شرایط مختلف خرید اقساطی، تمامی دغدغه های خریداران را از بابت پرداخت هزینه ها بر طرف نمایند.

به همین جهت بسیاری از هم وطنان عزیزمان برای مشاهده و خرید بروزترین فرش های ماشینی سال ۱۴۰۱ به شعب مختلف شهر فرش مراجعه می نمایند.

تا به این وسیله هم از بابت قیمت و کیفیت فرش خود آسوده خاطر باشند و هم از بین تنوع بی نظیر فرش های ماشینی، بهترین گزینه را مناسب با نوع و طرح چیدمان منزل خود انتخاب نمایند.

برای انتخاب بروزترین فرش های ماشینی سال ۱۴۰۱ لازم است که در ابتدا به طرح و نوع چیدمان منزل یا محل کار خود توجه نموده و سپس با مراجعه به شعب مختلف شهر فرش، از میان تنوع گسترده ی محصولات، اقدام به انتخاب فرش مورد علاقه ی خود نمایید.

در بین فرش های پرطرفدار و محبوب سال ۱۴۰۱، اگرچه رنگ های آبی و قرمز و همچنین رنگ های سبز و خاکستری به عنوان محبوب ترین رنگ ها انتخاب شده اند. اما تنها توجه به این نکته نمی تواند مارا در انتخاب گزینه ای مناسب یاری دهد.

توجه به چیدمان منزل، نوع عناصر موجود در فضا و همچنین طرح و رنگ آن ها، نکات کلیدی ای هستند که بایستی در هنگام خرید فرش جدید به آن ها توجه نماییم.

فرش های ماشینی با تنوع و گستردگی طرح و رنگ و همچنین به جهت تنوع بسیار در ابعاد و اندازه ها، می تواند گزینه مناسبی برای ساخت یک دکوراسیون جذاب و ایده آل باشد.

علاقه مندان جهت خرید بروز ترین فرش های سال ۱۴۰۱ می توانند با مراجعه به شعب شهر فرش در شهرهای تهران، بابلسر و اصفهان، محصول مورد علاقه خود را خریداری نمایند.

گذشته از امکان خرید حضوری، علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت شهر فرش نیز در بخش محصولات، نوع فرش مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس با تخفیف های ویژه ی خرید آنلاین از شهر فرش، محصول خریداری شده را درب منزل و یا در شهر محل سکونت خود به صورت رایگان تحویل بگیرند.

کد خبر 670941

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha