گروه اجتماعی: شهردار تهران در جشن بزرگ دختران که به بهانه روز ملی دختران در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، گفت:

توجه به دختران به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

محمد باقر قالیباف که در جمع دختران دانش‌آموز مناطق 22 گانه شهرداری تهران سخن می‌گفت، ‏ نامگذاری روز ولادت حضرت معصومه‌ع به‌عنوان روز دختران را توفیق بزرگ آنان دانست و افزود: زنان در جایگاه با ارزشی قرار دارند و با توجه به جایگاه‌شان در تحکیم خانواده باید به حضور آنان در عرصه‌های مختلف توجه جدی و اساسی تری کرد.

قالیباف ادامه داد: در شهرداری تهران بر این باوریم که توجه به دختران در جامعه، بسترسازی برای آینده شهر است و رشد و کیفیت زندگی در ابعاد مادی و معنوی را فراهم می‌کند.

شهردار تهران اطمینان داد که در شهرداری برای  رشد و ارتقای دختران در عرصه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی وعلمی فعالیت‌های ویژه‌ای انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: نیازهای مادی و معنوی شما دختران در دستور کار قطعی شهرداری است و با کمک شماست که زمینه رشد و شکوفایی بیش از پیش شهر فراهم می‌شود.

زهرا مشیر، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران نیز در این مراسم گفت: امیدوارم که ما نیز چون حضرت معصومه‌ع پاک زیستن را تجربه کنیم.

مشیر افزود: به یاد داشته باشید که به گفته پیامبر اکرم‌ص سرشت همه نیکی‌ها، زیبایی‌ها و خیرها در وجود شما نهاده شده و گرامی داشتن دختران در همه عرصه‌ها موجب ماندگاری آنها می‌شود.

در بخش دیگری از این مراسم که به همت اداره‌کل امور بانوان شهرداری تهران برپا شده بود، بیانیه دختران تهران قرائت شد.

مراسم مداحی، اجرای موسیقی و حرکات رزمی توسط دختران رزمی کار از دیگر برنامه‌های جشن بزرگ دختران بود

کد خبر 67093

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز