سه‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
۳ نفر

برای غنی سازی اوقات فراغت بانوان و ترویج فرهنگ ورزش کردن میان بانوان، مسابقات ورزشی متنوعی با عنوان «برمدار ورزش» از سوی اداره ورزش بانوان منطقه ۱۰ برگزار می‌شود.

بهاره خسروی / محله

همشهری آنلاین - بهاره خسروی : درد مفاصل که اغلب ناشی از فقر حرکتی است یکی از بیماری‌های شایع میان بانوان محسوب می‌شود. به همین بهانه برای پیشگیری و تسهیل در روند درمان بیماری‌هایی از این دست یک سری مسابقات متنوع ورزشی برای بانوان منطقه ۱۰ تدارک دیده شده است.

مدیر اداره ورزش بانوان منطقه با اعلام این خبر در ادامه افزود: «‌سلامتی بانوان به‌عنوان مادر و مدیر خانواده نقش مهمی در ایجاد روحیه شادابی و نشاط میان اعضای خانواده دارد و همچنین در ترویج فرهنگ ورزش همگانی هم مادران نقش مؤثری دارند. زندگی آپارتمانی، کوچک بودن فضاها و بسیاری از اماکن عمومی و تفریحی، گرانی هزینه‌های باشگاه‌های خصوصی شاید باعث بی‌توجهی بانوان به ورزش باشد. به همین بهانه و برای فراهم شدن امکان برابر ورزش کردن میان آنها به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقات ورزشی ای در ۴ رشته مختلف با عنوان «بر مدار ورزش» تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می شود.»

 به گفته «‌مریم اسمعیلی» برای دسترسی آسان و حضور همه بانوان نواحی ۳‌گانه، این مسابقات در بوستان‌های منتخب تهرانی، شهداء، هفت‌چنار در رشته‌های بد مینتون، داژبال، آمادگی جسمانی و دارت برگزار می‌شود.

اسمعیلی همچنین درباره تاریخ و ساعت برگزاری این رشته‌های ورزشی تا پایان ماه مبارک رمضان گفت: «‌سه‌شنبه ۳۰ فروردین ماه مسابقات دارات و آمادگی جسمانی از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ در بوستان شهدا برگزار شد و مسابقه داژبال هم چهارشنبه ۷ اردیبهشت ماه در زمین چمن بوستان اعتماد برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.»

کد خبر 670870

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha