مهاجم ایرانی تیم هال سیتی به زدن نخستین گل خود با پیراهن هال‌سیتی در چمپیونشیپ انگلیس واکنش نشان داد.

صیادمنش

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از استار تایمز،  در یکی از دیدارهای هفته چهل‌ و دوم چمپیونشیپ انگلیس، هال‌سیتی از کاردیف میزبانی و میهمانش را با شکست ۲ بر یک بدرقه کرد. گل نخست این بازی را اللهیار صیادمنش در دقیقه ۸ وارد دروازه کاردیف کرد. مهاجم ایرانی بعد از حضور در لیگ اوکراین راهی تیم هال‌سیتی شد و توانست بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، اولین گل خود را به ثمر برساند.  

صیادمنش بعد از ثبت اولین گل در لیگ دسته یک انگلیس گفت: از وقتی به اینجا آمدم همه چیز خوب پیش رفته است. همه چیز در تیم، تمرینات و بازی‌ها خوب است. جوی عالی این‌جا در تیم حاکم است. واقعاً استقبال گرمی از من شد و از این بابت خیلی خوشحالم. بازیکنان هال‌سیتی بازیکنان خوبی هستند و من خوشحالم که در کنار آن‌ها بازی می‌کنم. امیدوارم فصل فوق‌العاده‌ای داشته باشیم و منتظر موفقیت‌های بیش‌تری هستم.

او درباره کیفیت بالای بازی در لیگ دسته یک انگلیس گفت: اینجا، کیفیت خوبی در چمپیونشیپ شاهد هستیم. من واقعاً این سطح از بازی را دوست دارم و در واقع باید بگویم که هر بازی جو فوق‌العاده‌ای دارد، بنابراین بازی کردن در اینجا برای هال‌سیتی خوب است و باعث می‌شود که کیفیت بالایی در بازی خود داشته باشم. بازی در یک لیگ خوب و باکیفیت واقعاً برای من تجربه خوبی است و من امیدوارم اینجا خوب کار کنم.

کد خبر 670369

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha