ساعت حرکت قطارهای مترو در خط یک، به بهانه برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم یک ساعت و نیم افزایش یافته‌ است.

مترو مصلی

همشهری آنلاین- راحله عبدالحسینی: ایستگاه‌های مترو شهید بهشتی و مصلی در خط یک، در مجاورت محل نمایشگاه قرآن دارد. «مهدی شایسته اصل» مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: « برای تسهیل در رفت و آمد بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، ساعت مسافرگیری خط یک متروی تهران به مدت ۱۴ شب، یک ساعت و نیم افزایش یافته‌است.»

وی افزود: «ساعت کار متروی تهران تا ساعت ۲۲ است. با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد تا در ساعات ۲۲:۲۰ ، ۲۲:۴۰ و ۲۳:۰۰ سه اعزام از مبدا شهرری و در ساعات ۲۲:۲۰، ۲۲:۴۰، ۲۳:۰۰ و ۲۳:۳۰ چهار اعزام از مبدا تجریش در خط یک انجام شود.»

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم پس از دو سال وقفه، شب گذشته همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) افتتاح شد و تا ۹ اردیبهشت در صحن مصلی امام خمینی (ره) دایر است.  نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۳:۳۰ در قالب ۴۵ کمیته و بخش نمایشگاهی میزبان شهروندان است.
 

 افزایش ساعت کار دو ایستگاه مترو مجاور نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم | نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت دایر است


از جمله بخش‌های نمایشگاه قرآن امسال «مسجد جامعه‌پرداز و تمدن‌ساز»، «آثار فرهنگی و صنایع دستی قرآنی»، «آواها و نغمات قرآنی»، «الگوهای فرهنگی»، «ترجمۀ قرآن»، «فضای سایبری و فرهنگ دانش‌بنیان»، «جهاد تبیین»، «ترویج فرهنگ نهج‌البلاغه»، «خانواده و سبک زندگی قرآنی»، «نوجوان»، «باغ آیه‌ها»، «مشاوره‌های قرآن‌بنیان»، «نشر مکتوب و دیجیتال دینی»، «عفاف و حجاب»، «خادمان قرآن»، «هنرهای دینی» و «عرضه محصولات حجاب»  است.

کد خبر 670366

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha