صحبت‌های اخیر مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر اینکه برای انتخاب داوران ۶‌هفته پایانی لیگ باید کارگروه ویژه‌ای تشکیل شود، با واکنش رئیس کمیته داوران همراه شد.

افشاریان و آجرلو

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ خداداد افشاریان در واکنش به صحبت‌های آجورلو گفته است: «با احترام به آجورلو، بازی‌های همه تیم‌ها مهم و حیاتی است؛ فرقی بین تیم‌های بالای جدولی، میانه جدولی و پایین جدولی نیست. اگر نگرانی در بحث داوری وجود دارد، بهتر است باشگاه‌ها با صحبت‌ها و بیانیه‌های حاشیه‌ای تمرکز داوران را به هم نریزند تا داوران کارشان را انجام دهند. البته به این موضوع تأکید می‌کنم که این بیانیه‌ها و صحبت‌ها نه تأثیری روی قضاوت داوران دارد و نه تأثیری روی انتخاب داوری دارد که قرار است در یک دیدار سوت بزند.»

افشاریان به صحبت‌های مجیدی و خسروی هم این‌چنین واکنش نشان داده است: «اگر تاریخچه‌ای بین این دو وجود دارد، مربوط به کمیته اخلاق و خودشان است و آنها می‌توانند پاسخ یکدیگر را بدهند اما هیچ‌کدام اجازه ندارند با حرف‌های‌شان جامعه داوری را تحت‌تأثیر قرار دهند و فضا را برای داوران متشنج کنند. هر کدام که بخواهد علیه داوری، داوران من و هر چیزی که مربوط به فعالیت فعلی داوران است، حرفی بزند، ما برخورد خواهیم کرد. ما دوست نداریم فضای داوری به‌خصوص در این هفته‌های پایانی لیگ و جام حذفی متشنج شود و تمرکز داوران به هم بریزد.»

کد خبر 670360
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha