همشهری آنلاین: آبگرفتگی‌های معابر شهر بیشترین شکایتی است که مردم تهران که طی این روز‌های بارانی از طریق سامانه 137 داشته‌اند به همین دلیل 300 گروه خدمات شهرداری تهران در نقاط حساس و مشکل‌زا استقرار یافتند.

علیرضا ربیعی، رئیس سامانه مدیریت شهری 137 با اشاره به ثبت 1700 مورد تماس تلفنی از سوی شهروندان تهرانی ظرف 24 ساعت گذشته با سامانه 137 گفت : منطقه 5 با 185 پیام بیشترین و منطقه 22 با 17 مورد پیام کمترین تماس تلفنی را با این سامانه برقرار کرده‌اند .

وی افزود : از تعداد 1700 پیامی که ظرف 24 ساعت گذشته ثبت شده 580 مورد ( 12/34 درصد) پیامها اقدام شده ، 942 مورد ( 41/55 درصد ) پیامها در دست اقدام و 178 مورد در حال بررسی است.

در همین باره مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از شناسایی نقاط حساس و در معرض آبگرفتگی شهر تهران در هنگام بارندگی و استقرار 300 گروه 2 تا 4 نفره در این نقاط از صبح 6 آبان به منظور پیشگیری از بروز آبگرفتگی در سطح شهر خبرداد.

وی با اشاره به شناسایی معابر و خیابان‌های حساس و در معرض آبگرفتگی در سطح شهر گفت: حوزه خدمات شهری شهرداری تهران تلاش می‌کند با بسیج تمام امکانات و بهره‌گیری از تجهیزات موجود به گونه ای انجام وظیفه کند تا در هنگام بارش های شدید از بروز آبگرفتگی و مشکلات تردد در سطح شهر جلوگیری شود.

کد خبر 6702

برچسب‌ها