سرمربی تیم ملی امید به آخرین وضعیت تیمش پس از دیدار با گل‌گهر پرداخت.

مهدوی‌کیا

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهدی مهدوی‌کیا بعد از شکست دو بر صفر تیمش در دیداری دوستانه برابر گل‌گهر اظهار کرد: بازی خوبی را داشتیم. یک هفته تمرین کرده بودیم و به اهدافمان رسیدیم. به دنبال بازی خوب و سختی بودیم. گل‌گهر حریف خوبی برای ما بود. ما از بازیکنان خودمان راضی هستیم. یکی از مشکلات ما این است که بیشتر بازیکنان ما در تیم باشگاهی خود بازی نمی‌کنند و از شرایط مسابقه دور هستند و بازی تدارکاتی بین‌المللی نداشتیم.

وی افزود: با توجه به برنامه لیگ، سه روز قبل از بازی با قطر لیگ ما تمام می‌شود. باید اوایل خرداد بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و قبل از بازی‌ها یک مسابقه بین‌المللی انجام بدهیم.

او درباره بازی تیمش در ورزشگاه آزادی هم گفت: آقای سجادی لطف کردند تا بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

وی درباره برنامه لیگ هم گفت: ما با مسئولان سازمان لیگ جلسه نداشتیم. الان لیگ تعطیل است و بعد فشرده برگزار می‌شود. امیدوارم باشگاه‌ها با ما همکاری کنند چون بیشتر بازیکنان در تیم‌هایشان از بازیکنان اصلی نیستند.

مهدوی‌کیا درباره بازی دوستانه بین‌المللی هم گفت: فعلا که خبری نیست و بزرگ‌ترین مشکل ما همین است. حتما قبل از اعزام به ازبکستان باید بازی بین‌المللی داشته باشیم. الان قطر حریف اصلی ما است و به صلاح نیست در این کشور اردو بزنیم. کار ما اگر سخت نبود، ۴۰ سال صعودمان طول نمی‌کشید. ما جوانان خوبی داریم و به بازیکنان امید دارم.

کد خبر 669921

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha