مدیر کل ستاد اقامه نماز استان همدان با بیان اینکه در برخی مجمتع‌های خرید نمازخانه داریم اما در اکثر آنها نداریم، گفت: به شهرداران و اصناف ابلاغ شده که بحث نمازخانه‌ها را جدی بگیرندبه طوری که قرار است برای احداث مجتمع‌های جدید هیچ پروانه‌ای صادر نشود تا اینکه نمازخانه در نقشه دیده شود.

نمازخانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم پنجشنبه ۲۵ فروردین در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به نظارت و ارزیابی در حوزه نماز ادارات و دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: در این زمینه وزارت کشور توافق‌نامه‌ای با ستاد اقامه نماز دارد تا ارزیابی و نظارت بر دستگاه‌ها انجام بگیرد.

حسنی حلم ادامه داد: تحقق و تشکیل شورای نماز یکی ازمحورهای ارزیابی نماز دستگاه‌های اجرایی است که مسوولان موظف هستند هر فصل شورای نماز استان و شهرستان را اجرا کنند و یکی از کارهای حوزه نظارت نشست فصلی رابطان دستگاه اجرایی است که در هر دستگاه اجرایی یک رابط اجرایی نماز دارد.

وی ادامه داد: بررسی محورهای نماز جماعت در دستگاه‌های اجرایی نیز مد نظر این شیوه نظارت است که خوشبختانه امروز در ۹۶ درصد دستگاه‌ها وضعیت نمازخانه‌ها مطلوب است.

مدیر کل ستاد اقامه نماز استان با تاکید بر اینکه مدیران باید برای نماز اهتمام بورزند تا کارکنان و آحاد جامعه نیز در نماز جماعت و نمازخانه ادارات حضور یابند افزود: اکنون در برخی مجمتع‌های خرید نمازخانه داریم اما در اکثریت آنها نداریم در حالی که ایجاد نمازخانه مصوبه شورای نماز استان است در همین راستا به شهرداران و اصناف ابلاغ شده که بحث نمازخانه‌ها را جدی بگیرندبه طوری که قرار است برای احداث مجتمع‌های جدید هیچ پروانه‌ای صادر نشود تا اینکه نمازخانه در نقشه دیده شود.

کد خبر 669899

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha