در این گزارش قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۷۰ متری سطح تهران بررسی شده است.

مسكن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین، از آنجایی که قیمت خانه در چند سال اخیر نوسان زیادی داشته است و قیمت‌ها به صورت نجومی درحال افزایش است، عده‌ای از مردم به دنبال خانه های نقلی و ارزان قیمت می‌گردند. ما در این گزارش خانه‌های ۷۰ متری سطح تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

به صورت مثال ارزش واحد آپارتمانی با متراژ ۷۰ متر در سعادت‌آباد که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و یک خواب نیز داشته باشد، ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

خانه ای در گیشا (کوی نصر) با همین‌ متراژ که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

آپارتمانی نوساز با متراژ ۷۰ متر در ستارخان که ۲ خواب داشته باشد، قیمتی معادل ۴ میلیارد تومن دارد.

همچنین واحدی نوساز در سهروردی با متراژ ۷۰ متر که ۲ خواب نیز داشته باشد، در روزهای اخیر ۴ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان معامله شده است.

سرمایه لازم برای خرید خانه‌ای نوساز با متراژ ۷۰ متر و ۱ اتاق خواب در یوسف‌آباد، مبلغی معادل ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

همچنین اگر قصد خرید واحد آپارتمانی ۱۶ ساله در ونک با متراژ ۷۰ متر و ۲ اتاق خواب داشته باشید، به سرمایه ای بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

و قیمت واحدی ۷۰ متری در پونک که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

برای خرید آپارتمان ۷۰ متری در تهران چقدر باید هزینه کرد؟

کد خبر 669794

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha