جانشین پلیس راهور کشور گفت: در مدت اجرای طرح نوروزی ۳۰۰ هزار خودرو به دلیل عدم واکسیناسیون مالکان آن به ازای تردد در جاده‌ها متحمل جریمه یک میلیون تومانی شدند.

جریمه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور انتظامی کشور در خصوص آخرین جزئیات محدودیت تردد کرونایی خودروها در طرح نوروزی اظهار داشت: در طرح نوروزی پلیس هیچ محدودیتی برای تردد خودروها اجرا نکرد اما بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد که مالکان خودروهای شخصی برای تردد در جاده‌ها باید هر ۲ دوز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند. 

 جانشین پلیس راهور انتظامی کشور تصریح کرد: بر اساس این مصوبه، خودروهایی که مالکان آنها واکسیناسیون کرونا را انجام نداده بودند به ازای هر ۲۴ ساعت تردد به مبلغ یک میلیون تومان جریمه شدند. 

بیشتر بخوانید: 

 وی با بیان این مطلب که در طرح نوروزی ۳۰۰ هزار خودرو جریمه یک میلیونی شدند در پاسخ به پرسشی دیگر در خصوص مهلت پرداخت جریمه‌های کرونایی عدم تزریق واکسن اعلام کرد: پرداخت مبلغ جرایم کرونایی به مانند سایر تخلفات رانندگی بوده و مدت یک ماه برای پرداخت آن مد نظر است. 

سردار حسینی در خصوص گلایه برخی شهروندان درباره ارسال پیامک جریمه یک میلیون تومانی به افرادی که واکسن زده‌اند، گفت: افرادی که نسبت به دریافت پیامک جریمه اعتراض دارند می‌توانند با در دست داشتن مدارک از جمله کارت واکسن به مرکز اجرائیات پلیس راهور یا واحدهای رسیدگی در پلیس راهنمایی و رانندگی شهر خود مراجعه کرده تا کارشناسان پلیس راهور بعد از بررسی مدارک نسبت به اصلاح و حذف کردن جریمه اقدام کنند. 

کد خبر 669609

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    2 0
    گفتید کسانی که در ایام نوروز خلافی مرتکب نشوند به آنها جایزه با قرعه کشی میدهیم پس کو؟؟؟؟؟؟؟؟