بزرگترین بازار میوه و تره‌بار منطقه 18 به دستگاه اتوماتیک «خود دریافت پسماند» با نام اختصاری (پی. ‌ام. وی) مجهز شده تا شهروندان از این پس بتوانند برای تحویل پسماندهای خشک و دریافت رسید بهاء‌دار، راه جالب و آسان دیگری را تجربه کنند.

منطقه 18

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی: به گفته معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهردار منطقه18 این دستگاه اتوماتیک، طوری ساخته شده که شهروندان، زمانی که برای خرید و یا بازدید به میدان تره‌بار معلم می‌روند بتوانند با گذاشتن پسماندهای خشک از جمله پت نوشابه، در بطری و... در مخزن مربوطه دستگاه، در کمترین زمان ممکن و باتوجه به میزان دقیق پسماندهای خشک ارائه شده و تعرفه تعیین شده، رسید بهادار دریافت کنند. به این‌ترتیب شهروندان با مراجعه به مراکز و فروشگاه‌های تحت پوشش اداره پسماند شهرداری منطقه18، از جمله غرفه‌ها، گلماندها، پسماند مارکت و... طبق نیاز و خواسته خودشان با همین رسیدها خرید کنند.

دستگاه «خود دریافت پسماند» به بازار تره‌بار معلم آمد | رسیدت را بگیر هرجا خواستی‌خرید کن!

مهندس رضا شیرزادیان، با بیان اینکه هدف اصلی از توسعه و تنوع در حوزه مدیریت پسماند تشویق و ترغیب شهروندان به تفکیک و جداسازی پسماندهای باارزش و همچنین کاهش حجم زباله‌های شهری و مخازن زباله و همچنین بهبود وضعیت زندگی ساکنان است، گفت: «برای افزایش رفاه حال شهروندان و بسترسازی درجهت ارتقاء فرهنگ تفکیک از مبدا، نخستین دستگاه تمام اتوماتیک «خود دریافت» در بازار میوه و تره‌بار میدان معلم نصب شده و به مرور زمان و با ایجاد شرایط مناسب تلاش می‌شود تعداد این نوع دستگاه‌های خدمات‌رسان را در محدوده منطقه 18 افزایش دهیم.»

کد خبر 669420

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha