مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
۰ نفر

شاید شما هم جز آن دسته از افردی باشید که می‌خواهید کل دنیا را بگردید و از زیبایی‌های این جهان لذت ببرید. همانطور که می‌دانید علاوه‌بر لذت‌بردن از مناطق شگفت‌انگیز، روزهایی که در سفر به سر می‌بریم برای ما پر از تجربه‌های ناب است.

تور اسپانیا 1401

آشنایی با فرهنگ و آداب‌ورسوم کشورهای مختلف، چشیدن غذاهای محلی، پیداکردن دوستانی هم‌فرکانس و غیره... ما در این مقاله قصد داریم کشوری زیبا را به شما معرفی کنیم که می‌توانید با تورهای متفاوت رز آبی به مناطق جذاب آن سفر کنید. اگر می‌خواهید از کشوری پرهیایو و تماشایی دیدن کنید تور اسپانیا ۱۴۰۱ گزینه‌ای مناسب است. زیرا هر ساله گردشگران زیادی تور اسپانیا را برای دیدن سبک زندگی و هم‌چنین معماری بی‌نظیر آن انتخاب می‌کنند. اگر عاشق شب زنده داری و موسیقی در شهری تاریخی هستید پیشنهاد می‌کنم تور مادرید، پایتخت سرزنده و دیدنی این کشور را انتخاب کنید. چنانچه بخواهید از  مهم‌ترین بندر آن دیدن کنید قطعا تور بارسلونا بهترین گزینه است. پس برای یافتن مقصدی رویایی در این مقاله با ما همراه باشید.

سنت‌های دیرینه و تفریحات شاد را با تور اسپانیا ۱۴۰۱ تجربه کنید 

اسپانیا کشوری پرهیاهو است و به‌خاطر شهرهای متنوع و جذابی که دارد جز دیدنی‌ترین کشورهای دنیا قرار گرفته است.  این کشور پویا جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد و سرزمین مردم گرم و تفریحات شاد است. اگر یک بار به اسپانیا سفر کنید قطعا دوباره و دوباه دل‌تان می‌خواهد به آن جا برگردید. زیرا تفریحات متنوعی دارد و با تور اسپانیا ۱۴۰۱ می‌توانید چند روز از عمرتان را بی‌وقفه مشغول خوش‌گذرانی در این کشور باشید. می‌توانید به دیدن بناهای باستانی و شاهکارهای معماری آن بروید و یا در کنار مردم محلی از فرهنگ بی‌نظیرشان لذت ببرید. در شهر مادرید، شهر همیشه بیدار آن، می‌توانید زندگی شبانه پرهیجانی را تجربه کنید. پیشنهاد می‌کنم از سواحل زیبای اسپانیا دیدن کنید و فستیوال‌های فوق‌العاده‌ی آن را امتحان کنید. به باغ وحش و پارک‌های متفاوت آن بروید و از جزایر قناری اسپانیا که از بهترین تفریحات این کشور است غافل نشوید. با داشتن این همه شگفتی، بی دلیل نیست که این کشور یکی از تاپ‌ترین کشورهای توریسی جهان شده است.

تور مادرید، مقاصدی که از دیدن آن‌ها شگفت‌زده می‌شوید

مادرید بزرگ‌ترین شهر اسپانیا است ولی در مقایسه با شهرهای دیگر آن مثل والنسیا قدمت کمتری دارد. این شهر در منطقه‌ای به نام کاستیل قرار دارد که البته امروزه آن را تولدو می‌نامند. آب‌وهوای شهر مادرید در فصول مختلف کاملا متغیر است. اگر در فصل پاییز با تور مادرید به این شهر سفر کنید با هوای مطبوع و چشم اندازهایی بی‌نظیر روبه‌رو می‌شوید. برای سفر به مادرید به هزینه‌های خیلی بالا نیاز ندارید زیرا جز شهرهای ارزان اروپایی محسوب می‌شود. در این شهر می‌توانید غذاهای بی‌نظیری مثل املت اسپانیایی و شیرینی‌های معروف و فوق العاده‌ای مثل چوروس را امتحان کنید. در خیابان‌های مادرید می‌توانید از میدان‌ها زیبای آن دیدن کنید. میدان سایبلیس یکی از میدان‌های تماشایی آن است که وسط آن مجسمه‌ی چشمه سایبلیس قرار دارد و سمبل شهر است. این چشمه الهه‌ای به اسم سیبل را نشان می‌دهد که سوار بر ارابه‌ای است و اسب‌ها ارابه را می کشند. همینطور می‌توانید به دیدن موزه‌ها و قصرهای حیرت‌انگیز شهر بروید. قصر بزرگ رئال ۵۰ اتاق مجلل پر زرق‌وبرق برای بازدید دارد که با دیدن آن‎ها شگفت‌زده می‌شوید.

تور مادرید

بایدها و نبایدهای سفر به مادرید 

در سفر به این شهر حواستان به جیب‌برها، کولی‌ها و دست فروشانی که ممکن است از شما مبالغ گزافی درخواست کنند باشد. اگر قصد داشتید شام‌ خود را در یکی از رستوران‌های این شهر میل کنید بعد از ساعت ۲۱ به آن جا بروید. زیرا زمان سرو شام در اسپانیا به ندرت قبل از ساعت ۲۱ است. ساعت سرو ناهار نیز معمولا بین ۱ تا ۳ ظهر است. در رستوران‌های مادرید انعام‌دادن مرسوم نیست. بنابراین اگر خواستید انعام دهید بهتر است حدودا ۵ درصد صورت حساب‌تان باشد. هنگام سفر به اسپانیا مراقب تن صدای خود در خیابان‌ها و مراکز عمومی باشد. زیرا تن صدای بالا در این شهر اصلا قابل قبول نیست. اگر موقعیت اورژانسی پیش آمد می‌توانید با آتشنشانی ۰۸۰، فوریت‌های پزشکی ۰۶۱، پلیس ۰۹۲ و غیره تماس بگیرید.

سفر به شهری ساحلی با معماری تماشایی با تور بارسلونا

بارسلونا از شهرهایی است که در زمینه گردشگری شهرت جهانی دارد و یکی از پربازدیدترین شهرها در کل اروپا است. بد نیست بدانید که بارسلونا مرکز کاتالونیا است و دومین شهر بزرگ اسپانیا محسوب می‌شود. این شهر بزرگ و هیجان‌انگیز، سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. مسافرانی که با تور بارسلونا و یا بلیط هواپیما خود را به این شهر زیبا و استثنائی می‌رسانند. شهری که با آثار هنری و معماری فوق‌العاده‌اش در انتظار شماست و مقصدی که یک ترکیب تمام عیار از انواع خوش‌گذرانی‌ها است. این شهر مهم‌ترین بندر کشور اسپانیا محسوب می‌شود. بارسلون در شمال شرقی شبه جزیره ایبری و در حاشیه دریای مدیترانه قرار دارد و قدمت آن به قرن اول میلادی برمی‌گردد. این شهر به خاطر موقعیت جغرافیایی که دارد از آب‌وهوای مدیترانه‌ای برخوردار است. زمستان‌های این شهر ملایم و مرطوب است و تابستان‌هایی گرم و خشک دارد. بهترین زمان سفر به بارسلونا فصل پاییز و بهار است. در سفر به آن جا می‌توانید در هتل‌های لوکس ۵ ستاره اقامت داشته باشید و به رستوران‌های معروف بارسلون بروید.

تور مادرید

در سفر به اسپانیا این اشتباهات را انجام ندهید

_ در خیابان لارامبلا غذا نخورید زیرا بسیاری از مسافران و مردم محلی از رستوران‌ها و کیفیت غذاهای این خیابان ناراضی هستند. حتی گاهی دیده می‌شود که غذاهای چند روز پیش را گرم می‌کنند و برای شما می‌آورند.

_ پیشاپیش برای تمام جاذبه‌های اصلی شهر بلیط بگیرید. زیرا هم در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید و هم راحت‌تر برای روزتان برنامه‌ریزی می‌کنید. این بلیط‌ها راهم به صورت آنلاین و هم از هتلی که در آن اقامت دارید می‌توانید تهیه کنید.

_ مراقب پوشش خود در کلیساها و اماکن مذهبی باشید. پوشیدن لباس‌های خیلی باز و شلوارک در این مکان‌ها بی‌احترامی است. بهتر است مردها شلوارهای بلند بپوشند و زن‌ها با خود روسری ببرند و یا لباسی بپوشند که شانه‌های آن‌ها پوشیده باشد.

_ در سفر به این کشور کیف کمری نبندید. شاید شما هم استفاده از کیف کمری را در سفر دوست داشته باشید زیرا واقعا راحت هستند. اما در شهر بارسلون سارقان خوب می‌دانند که بسیاری از گردشگران از کیف پول کمری استفاده می‌کنند. بنابراین سرقت از این کیف‌ها را خیلی خوب بلدند، بدون این که حتی شما متوجه شوید!

_ با اینکه شلوارهای جین در سبک‌های متنوع در اسپانیا پرطرفدار است اما در ماه‌های تابستان شلوار جین تنگ نپوشید. زیرا برای آب‌وهوای گرم بارسلون اصلا مناسب نیستند. بهتر است شلوارهای سبک و نازک را انتخاب کنید.

_ اگر اهل چای خوردن هستید، چای را فراموش نکنید. برای مردم این کشور مرسوم نیست که هر صبح یا عصر یک فنجان چای داغ بنوشند. البته نوشیدنی و قهوه به طور معمول در دسترس است ولی چای در بین آن‌ها محبوبیت زیادی ندارد.

_ در ساحل بارسلونتا با لباس شنا رفت و آمد نکنید. درست است که در یک شهر ساحلی و تفریحی هستید اما افراد محلی که در حال انجام کارهای روزمره خود هستند دوست ندارند هر بار گردشگران را نیمه‌برهنه ببیند. بهتر است هنگام ترک ساحل مقداری لباس بپوشید و به افراد محلی احترام بگذارید.

در آخر برای داشتن یک سفر خوب و بی‌دغدغه می‌توانید تورهای متفاوت رز آبی را امتحان کنید.

کد خبر 669324

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha