هوندا خلاصه‌ای از جلسه توجیهی خود را برای کسب و کار الکتریکی کردن خودروهایش منتشر کرده و همراه با آن، تیزر دو خودروی اسپورت الکتریکی جدید را منتشر کرده که قرار است به خط تولید افزوده شوند.

هوندا

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، خودروهای موجود در تصویر تیزر هنوز مشخص نیستند، اگرچه خودروی سمت راست مانند جانشین هوندا NSX فعلی (یا آکورا NSX در ایالات متحده) است.

همانطور که همه ما می‌دانیم، کوپه اسپورت موتور وسطِ هیبریدی در راه بازنشستگی است، اما از سال گذشته شایعه شده بود که به‌عنوان یک مدل تمام‌برقی بازخواهد گشت که توسط خود جان ایکدا، معاون و مدیر برند آکورا به آن اشاره شد.

آیا این اولین نگاه ما به هوندا NSX EV است؟ خواهیم دید، اما اگر اینطور باشد تعجب نخواهیم کرد. تنها معما در حال حاضر وسیله نقلیه دیگر سمت چپ است که به نظر می‌رسد یک تورینگ بزرگ است. هوندا اعلام کرد که این دو خودروی اسپورت برقی یک مدل تخصصی و پرچمدار بوده و در سطح جهانی معرفی خواهند شد.

هوندا همچنین بینش‌هایی را در مورد برنامه‌های تجدیدشده EV (برقی) خود، به ویژه برای معرفی بازار خودروهای برقی در سه بازار بزرگ به اشتراک گذاشت: آمریکای شمالی، چین و ژاپن.

در آمریکای شمالی، هوندا دو خودروی برقی سایز متوسط تا بزرگ را در سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد کرد که در حال حاضر به طور مشترک با جنرال موتورز در حال توسعه هستند؛ شاسی‌بلند جدید هوندا پرولوگ و یک شاسی بلند EV جدید برای آکورا.

در چین، هوندا در مجموع ۱۰ مدل جدید EV را تا سال ۲۰۲۷ معرفی خواهد کرد.

برای ژاپن، هوندا به دنبال یک مدل مینی EV تجاری تجاری تا اوایل سال ۲۰۲۴ است، سپس مینی EVهای شخصی و شاسی‌بلندهای برقی.

کد خبر 669318

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha