ویدیویی در شبکه های ضدانقلاب منتشر شد که که ادعا می‌شد ماموران نیروی انتظامی در شوش به یک شهروند شوشی که که به بی‌آبی و کیفیت پایین آب منطقه معترض بوده تیراندازی کرده‌ و او را مجروح ساخته اند اما حقیقت ماجرا چیست؟

تیراندازی در شوش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، ویدیویی در شبکه های ضدانقلاب منتشر شد که که ادعا می‌کرد ماموران نیروی انتظامی در شوش به یک شهروند شوشی که به بی‌آبی و کیفیت پایین آب منطقه معترض بوده تیراندازی کرده‌ و او را مجروح ساخته اند.

سرهنگ روح اله یاری زاده فرمانده انتظامی شوش در این رابطه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و به عنف در حوزه شهرستان های شوش و اهواز، دستگیری سارق در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی  با بیان اینکه با کار اطلاعاتی هویت سارق شناسایی شد، افزود: روز گذشته ماموران انتظامی اهواز با آگاهی از حضور متهم در شوش، با همکاری پلیس این شهرستان برای دستگیری سارق مسلح وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شوش اظهار داشت: متهم که پس از درگیری با عوامل انتظامی با همکاری اقوام و اراذل اوباش قصد فرار داشته که در نهایت با ضرب گلوله پلیس از ناحیه پا مجروح و دستگیر شد و در این عملیات یک دستگاه خودرو پژو فاقد پلاک به کار رفته در سرقت های خشن توقیف شد و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 669268

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سیف الله ریحانیان IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    عده‌ای برای خواسته های خود شورش می‌کنند بهتر است ابتدا اطلاع رسانی کنند در نهایت اعتراض خصمانه
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    1 0
    پلیس همیشه مراقب وپشت این مردم هستن . پلیس شبانه روز زحمت میکشند برای امنیت جامعه . هیچ وقت بدون دلیل به هیچ فردی تیر اندازی نمیکنند...