پولاد کیمیایی بازیگر "خائن کشی" و "گشت ارشاد" و فرزند مسعود کیمیایی، با انتشار ویدیویی، نسبت به اتفاقات اخیر در فضای سینمای دچار قهر مخاطبِ امروز ایران، واکنش نشان داد.

پولاد کیمیایی

 به‌ گزارش همشهری آنلاین به نقل از کافه سینما، او از گروهی گفته که با سینمای ایران مخالفند؛ چون هنر «واقعیت‌ها» را نشان می‌دهد و درباره‌  جنبش می تو چنین اظهار کرده که با آن مخالفتی ندارد، اما «ناخالصی» دارد و گفته: «به‌بعضی‌ها تجاوز نشده، خودشان خواسته‌اند و اتفاق افتاده، و حالا ناگهان نقش دختر مظلوم را بازی می‌کنند».

او هم‌چنین در واکنش به‌کسانی که او را در اینستاگرم «امریکایی» خطاب کرده‌اند؛ می‌گوید: «پدر بزرگِ من به جبهه شش تریلی داد که همه‌شان از بین رفتند و تنها یک رسید گرفت.» پولاد کیمیایی ضمن انتقاد به‌فضای اینستاگرم، دلیل فیلتر نشدن این شبکه‌ اجتماعی را ایجاد فساد می‌داند؛ و در این ویدیو هم‌چنین می‌گوید: «با یک جمله‌ی اصغر فرهادی، حکم جلب او را دادند.»

کد خبر 669237

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    2 0
    خدا را شکر داره رو می شه ؛ متاسفانه کلا دنیای سینما مشکل دارد ؛ تعرض به خانم ها نه تنها در سینما که در خیلی جاها اتفاق می افتد و قوانین بازدارنده ای نداریم اما به قول آقا پولاد هستند برخی که برای بازیگر شدن حاضرند هر کاری بکنند و متاسفانه غیر از این راه پیشرفتی ندارند . به قول خانم هنرپیشه ای که می گفت از وقتی متاهل شده اند کسی کاری به ایشان ارجاع نمی کند ؛ بر عکس بیشترین کارها به خانم های مطلقه می رسد . فاتحه
  • احمد IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    4 2
    دقیقا هیمنطوره. بیشتر کسانی که به این جنبش پیوستن دارند مظلوم نمایی می کنند و واقعیت چیز دیگری ست.
  • بازنشسته IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    1 0
    اینقدر سانسور کردید ما که نفهمیدیم چی گقت و چی عجیب بود
  • فریبرز IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    2 0
    سلام خسته نباشید آقای پولاد خان عزیز شما یک جایی رو معرفی بفرمائید که درونش فساد نباشد اما شما خانم محترم پا گذاشتی در صنعت سینماو بخاطر شرایط خاصی که در این صنعت هست باید با جسارت شجاعت و آگاهی کامل وارد این حرفه میشوید تا بتوانید در مقابل شرایط خاصی که پیش میاد عکس العمل مناسبی داشته باشید .
  • ایرانی 🇮🇷 IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    1 0
    باسلام آقای کیمیائی حالا این دفاع از خودتان بود یا اَزکی؟؟؟؟؟