دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
۰ نفر

گالکسی A13 یکی از جدیدترین گوشی‌های سطح پایه است که به خانواده سری A می‌پیوندد.

سامسونگ A13

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، ما نسخه 4G را برای بررسی داریم که در حال حاضر در هند و اروپا به فروش می‌رسد. البته گالکسی A13 5G نیز وجود دارد که به صفحه نمایش ۹۰ هرتز و چیپست مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ مجهز است؛ در غیر این صورت کاملا شبیه به نسخه 4G خواهد بود.

گالکسی A13 در واقع پایین‌ترین ورودی به خانواده سری A نیست، زیرا همچنان بالاتر از گلکسی A03 قرار دارد. سامسونگ اخیرا خط تولید خود را تقویت کرده است. متأسفانه، این بدان معناست که ما در نهایت با تعداد زیادی دستگاه بسیار مشابه روبرو می‌شویم.

بدنه گالکسی A13 4G تقریبا با A13 5G یکسان است، اگرچه از محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ۵ مانند گلکسی A23 برخوردار است. همچنین همان اندازه ۶.۶ اینچی PLS LCD؛ هرچند در ۶۰ هرتز، برخلاف A13 5G و A23 که هر دو می‌توانند ۹۰ هرتز انجام دهند.

تنظیمات دوربین در A13 تقریباً مشابه A23 است، به جز عدم وجود OIS در دوربین اصلی و محدودیت تاسف‌بار فیلمبرداری در سطح ۱۰۸۰p که توسط چیپست ۸ نانومتری اگزینوس ۸۵۰ اعمال شده است.

گالکسی A13 5G مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ را دریافت می‌کند، در حالی که A23 مبتنی بر تراشه اسنپ‌دراگون ۶۸۰ است که هر دو می‌توانند ویدیوهای 4K را نیز ضبط کنند.

سامسونگ واقعا بسته لوازم جانبی را باریک کرده است. در واقع، هیچ لوازم جانبی برای صحبت کردن وجود ندارد، مگر اینکه درباره کابل USB Type-C صحبت کنیم!

هر سه گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند، اما جفت A13 به شارژ ۱۵ وات محدود شده است، در حالی که گلکسی A23 می‌تواند تا ۲۵ وات شارژ شود.

برخی مشخصات گوشی سامسونگ گالکسی A13 4G

وزن: ۱۹۵ گرم

صفحه نمایش: ۶.۶ اینچ LCD PLS

حافظه: ۳۲/۳ - ۶۴/۴ - ۱۲۸/۴ - ۱۲۸/۶

سیستم‌عامل: اندروید ۱۲، One UI ۴.۱

دوربین پشت: اصلی ۵۰ مگاپیکسل، فوق عریض ۵ مگاپیکسل، ماکرو ۲ مگاپیکسل و عمق ۲ مگاپیکسل

دوربین جلو: ۸ مگاپیکسل

باتری: ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی

کد خبر 669192

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha