نماینده مردم بندرعباس طی تذکری از رئیس بنیاد مستضعفان خواست تا با نظارت بیشتری اجازه حضور مدیران مسئله دار و مورد حمایت حسین فریدون‌ها را در زیرمجموعه خود ندهد.

احمد مرادی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در نشست علنی امروز دوشنبه (۲۲ فروردین) مجلس در تذکری خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان، اظهار داشت: خبرهایی از انتصاب یکی از مدیران پرحاشیه دولت روحانی به عنوان مدیرعامل هتل های هلدینگ پارسیان که بخش اعظمی از سهام آن متعلق به بنیاد مستضعفان است، شنیده می شود.

وی افزود: این فرد در دولت قبل مدیرعامل منطقه آزاد قشم و سپس دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور بود و دارای پرونده قضایی تخلفات مالی بوده و نام وی در گزارش هیات تحقیق و تفحص مجلس به عنوان تضییع کننده اموال بیت المال در مناطق آزاد قشم وجود دارد.

نماینده مردم بندرعباس خطاب به فتاح رئیس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: از شما به عنوان یک نیروی انقلابی و ارزشی انتظار بیشتری برای نظارت بر انتصابات می رفت، نظارت بر فساد اقتصادی وظیفه تمامی نهادهای انقلابی است، در دولت حسن روحانی تخلفات سنگین مالی و سوءمدیریت ها در منطقه آزاد قشم به ثبت رسیده و به راحتی قابل استعلام است.

مرادی تاکید کرد: شما در انتصابات خود با توجه به مجموعه حساسی که در آن حضور دارید، دقت کرده و اجازه ندهید مدیران مسئله دار و مورد حمایت حسین فریدون ها در این مجموعه ها قرار گیرند زیرا انقلاب اسلامی و کشورمان حاصل خون هزاران شهید است و تاب و توان دیدن مدیران فاسد را در ادارات ندارد.

کد خبر 669181

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • باهر IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    0 0
    این مدیران فاسد با پشتوانه قوی که دارند مثل دامادهای همیشه در حجله هستند و کسی نمی تواند مانع رشد آنها شود چون مثل علف هرزه ای هستند که طی سالها مقاومت دربرابر انواع علف کشها مصونیت کامل یافته اند.