پمپ بنزین قدیمی محله جی بعد از سال‌ها به منظور ایمن‌سازی نقاط بی‌دفاع شهری و اجرای آراء ماده صد از سوی شهرداری منطقه ۹ تخریب شد.

پمپ بنزین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه9،  محمدجواد خسروی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای ساماندهی فضای بی دفاع شهری، پمپ بنزینی قدیمی در بزرگراه آیت الله سعیدی که سال‌ها به حال خود رها شده بود با تدابیر مجموعه مدیریت شهری تخریب شد. متاسفانه این ملک تبدیل به مکانی برای تجمع معتادان متجاهر و بروز انواع آسیب‌های اجتماعی شده بود، به دنبال درخواست‌ها و مطالبات مکرر شهروندان پس از 12سال اقدام لازم برای ساماندهی این ملک از طرف شهرداری منطقه ۹ انجام شد.

خسروی در ادامه گفت: یکی از اولویت‌های مدیریت شهری، ایجاد فضایی امن و سالم برای همه شهروندان به خصوص خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان است. با هدف سالم‌سازی محیط شهری، پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، کمک به افراد آسیب دیده و همچنین ایجاد امنیت برای خانواده‌ها، نقاط ناایمن و بی‌دفاع شهری در محله‌های غرب تهران شناسایی شده و در اسرع وقت نسبت به ساماندهی آنها اقدام خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین این پمپ بنزین سال‌ها به دلیل غیر فعال بودن محلی برای تجمع معتادان و افراد کارتن خواب‌ شده بود و همچنین سلب آسایش اهالی را به همراه داشت. براساس گفته اهالی این محله، حضور افراد بی‌خانمان مشکلات متعددی را برای کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف ایجاد کرده بود و این شهروندان برای رفع این مشکل، بارها به شهرداری منطقه مراجعه کرده بودند. یکی دیگر از معضلات این پمپ بنزین مصرف مواد از سوی جوانان در پشت دیوارهای بلند جایگاه بود و برخی از جوانان این پمپ بنزین قدیمی را تبدیل به پاتوق کرده بودند.

کد خبر 669149
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha