خانواده گالکسی واچ ۴ سامسونگ از ساعت‌های هوشمند شگفت‌انگیز جهان با تنها یک نقطه ضعف بزرگ است: عمر باتری.

گالکسی واچ 5

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، به نظر می‌رسد که شرکت کره‌ای کاملا از این موضوع آگاه است، زیرا پیش‌تر شایعه‌ای شنیده بودیم مبنی بر اینکه دستگاه‌های نسل واچ ۵، باتری‌های بزرگ‌تری خواهند داشت.

اما اکنون این طرح بزرگ‌تر شده است، زیرا شایعه جدیدی امروز می‌گوید که باید منتظر یک واچ ۵ پرو جدیدتر و درجه یک که در اواخر امسال بالاتر از واچ ۵ و واچ ۵ کلاسیک در فهرست سامسونگ قرار می‌گیرد، باشیم.

گفته می‌شود که این گالکسی واچ ۵ پرو با باتری عظیم ۵۷۲ میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد شد.

برای بیان این موضوع، بزرگ‌ترین مدل‌های گالکسی واچ ۴/کلاسیک دارای سلول ۳۶۱ میلی‌آمپر ساعتی هستند. بنابراین، چنین ظرفیتی تقریبا ۶۰ درصد بیشتر در ساعت آینده خواهد بود که احتمالا همچنان عمر باتری کمتر از دو روز را برای کاربران پرمصرف خواهد داشت.

گفته می‌شود، کسانی که همه ویژگی‌ها را روشن نمی‌کنند، ممکن است با چنین تنظیماتی واقعا ۴۸ ساعت استفاده از آن را پشت سر بگذارند، و این هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.

و با این حال، هشدارهایی وجود دارد که باید در نظر گرفت. اول از همه، این احتمالا با قیمتی حتی بالاتر از گالکسی واچ ۴ کلاسیک ۴۶ میلی‌متری عرضه خواهد شد که خودش ساعت ارزانی نبود. در مرحله بعد، تنها چیزی که در حال حاضر داریم یک شایعه تایید نشده است؛ اگرچه شماره مدل واچ ۵ پرو ادعایی (SM-R۹۲۵) در یک گواهینامه کره‌ای نشان داده شده است.

این تنها به این معنی است که دستگاه سامسونگ با چنین شماره مدلی در حال ساخت است و چون با R شروع می‌شود، می‌دانیم که یک دستگاه پوشیدنی است. هنوز جزئیات دیگری منتشر نشده است و حتی منابع ادعا شده برای این شایعه مدعی شده‌اند که هنوز صد در صد تایید نشده است که واچ ۵ پرو واقعا عرضه شود و سامسونگ همچنان می‌تواند این پروژه را لغو کند.

کد خبر 668655

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha