در این مطلب شروع حرفه تعدادی از مشهورترین ستاره‌های حال حاضر صنعت سرگرمی در دنیا را بررسی کرده‌ایم، ستاره‌هایی که از قضا همگی آغاز کارشان و دیده شدنشان را مدیون تبلیغات تلویزیونی هستند.

لئوناردو دی کاپریو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برترین‌ها، شاید برای بسیاری از شما این پرسش پیش آمده باشد که ستاره‌های سینما و تلویزیون کار خود را از کجا آغاز کرده‌اند. در این مقاله شروع حرفه تعدادی از مشهورترین ستاره‌های حال حاضر صنعت سرگرمی در دنیا را بررسی کرده‌ایم، ستاره‌هایی که از قضا همگی آغاز کارشان و دیده شدنشان را مدیون تبلیغات تلویزیونی هستند.

زندیا

زندیا پیش از آن‌که شوی اختصاصی خودش را در دیزنی بدست بیاورد و به واسطه آن نامی برای خود دست و پا کند، کارش را با تبلیغات و انجام مدلینگ برای کمپانی‌هایی چون مِیسیز و الدنِیوی آغاز کرد. در حقیقت اولین حضور زندیا در تلویزیون به تبلیغی برای اسباب بازی‌های آی‌کارلی باز می‌گردد.

ستارگان مشهور سینما که کارشان را با تبلیغ تلویزیونی شروع کردند | لئوناردو دی‌کاپریو و تبلیغ آدامس بادکنکی

زندیا البته در همان زمان‌ها در تبلیغی برای کمپانی سیِرز ظاهر شد . اندکی پس از همین حضورهای کوتاه در تبلیغات تلویزیونی بود که زندیا به اولین نقشش در یک برنامه در شبکه دیزنی رسید. زندیا به مدت سه سال از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ در نقش راکی بلو در  شوی Shake It Up حاضر بود و به واسطه همین شوها و البته فعالیت‌هایش در دنیای فشن بود که در حال حاضر او را به عنوان یکی از خوش‌آتیه‌ترین بازیگران زن هالیوود می‌شناسیم.

درو بریمور

درو بریمور هم مانند زندیا فعالیت حرفه‌ایش را با حضور در تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد تنها با این تفاوت که بریمور در زمان ضبط اولین تبلیغش تنها ۱۱ ماه سن داشت. اولین حضور درو بریمورِ ۱۱ ماهه در تلویزیون به تبلیغی برای غذای سگ باز می‌گشت و البته پس از آن او در تبلیغ‌های بیشتری برای کمپانی‌هایی چون پیلزبِری و مک‌دونالد حاضر شد.

ستارگان مشهور سینما که کارشان را با تبلیغ تلویزیونی شروع کردند | لئوناردو دی‌کاپریو و تبلیغ آدامس بادکنکی

از تجربیات تبلیغاتی بریمور که بگذریم شاید نقطه عطف حضور او جلوی دوربین به نقشش در فیلم E.T. The Extra-Terrestrial بازمی‌گردد. حضور درو بریمور به عنوان یک کودک در این فیلم پربیننده آن‌قدر مورد توجه قرار گرفت که بسیاری او را در آن زمان معروف‌ترین بازیگر خردسال دنیای سینما می‌دانستند.

میلا کونیس

میلا کونیس اولین تلاشش برای حضور در مقابل دوربین را در سال ۱۹۹۳ و برای یکی از تبلیغ‌های باربی ساخته لیسا فرانک انجام داد. میلا پس از حضور در این تبلیغ، کم و بیش نقش‌های کوتاهی در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌ها داشت اما پروژه‌ای که باعث شد مسیر حرفه‌ای او به سمت سوپراستار شدن تغییر کند نقش جکی برکهارت در یک سریال با تم دهه ۷۰ بود.

ستارگان مشهور سینما که کارشان را با تبلیغ تلویزیونی شروع کردند | لئوناردو دی‌کاپریو و تبلیغ آدامس بادکنکی

جالب است بدانید که میلا در زمان مصاحبه برای حضور در این سریال تنها ۱۴ سال داشت و تیم سازنده به دنبال یک بازیگر ۱۸ ساله بودند. با این وجود وقتی تهیه‌کننده از سن واقعی میلا مطلع شد همچنان به همکاری با او ادامه داد چرا که معتقد بود میلا کونیسِ نوجوان برای این نقش ساخته شده است.

پائول راد

پائول راد هم مانند بقیه ستاره‌های حاضر در این مطلب حرفه‌اش را با حضور در تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد. همان‌گونه که در تصویر مشاهده می‌کنید اولین حضور پائول به سال ۱۹۹۱ بازمی‌گردد.

ستارگان مشهور سینما که کارشان را با تبلیغ تلویزیونی شروع کردند | لئوناردو دی‌کاپریو و تبلیغ آدامس بادکنکی

پائول راد پس از حضور در این تبلیغ، شانس این را داشت که در همان سال در یک سریال تلویزیونی با نام Sisters حاضر شود و تنها ۴ سال بعد با نقش‌آفرینی در یک سریال کمدی محبوب نوجوانان با نام Clueless، نام خود را حسابی بر سر زبان‌ها انداخت.

استیو کارِل

داستان ستاره شدن استیو کارل اندکی با بقیه سلبریتی‌های این مطلب فرق دارد. استیو کارل تا سال ۱۹۸۹ و پیش از حضور در یک تبلیغ تلویزیونی برای رستوران‌های زنجیره‌ای براونز چیکن، به عنوان یک پستچی مشغول به کار بود و نامه‌ها و بسته‌های پستی را به مقصد می‌رساند.

ستارگان مشهور سینما که کارشان را با تبلیغ تلویزیونی شروع کردند | لئوناردو دی‌کاپریو و تبلیغ آدامس بادکنکی

این بازیگر بی‌مانند در زمینه کمدی البته پس از دیده شدن این تبلیغ خیلی زود تمام تمرکزش را روی بازیگری گذاشت و با هنرنمایی در نقش‌های کوتاهی در شوهای مختلف تلویزیونی مانند ستردی نایت لایو، توانایی و استعدادش در کمدی را به معرض نمایش گذاشت.

بن افلک

شاید تصورش برایتان سخت باشد که یکی از مشهورترین ستاره‌های حال حاضر هالیوود، کارش را با حضور در تبلیغ یک رستوران زنجیره‌ای آغاز کرده باشد.  بن افلک در سال ۱۹۸۹ در یکی از تبلیغ‌های تلویزیونی برگر کینگ حاضر شد.

البته حضور در این تبلیغ برای بن خوش یمن بود چرا که تنها ۴ سال بعد او به اولین حضورش در سینما به عنوان نقش اصلی در فیلم Dazed and Confused رسید و پس از آن با همکاری موفقش با دی‌کاپریو در Good Will Hunting به عنوان یک استعداد در سینما شناخته شد.

لئوناردو دی‌کاپریو

حالا که صحبت از لئوناردو دی‌کاپریو به میان آمد بد نیست ببینیم این بازیگر موفق هالیوود، چگونه حرفه‌اش را آغاز کرده است. اولین حضور دی‌کاپریو جلوی دوربین به تبلیغی برای یکی از برندهای تولیدکننده آدامس بادکنکی با نام Bubble Yum بازمی‌گردد. او در سال ۱۹۸۰ در این تبلیغ حاضر شد.

دی‌کاپریو پس از تبلیغ آدامس بادکنکی چند سالی به بازیگری در تبلیغات تلویزیونی ادامه داد تا اینکه در سال ۱۹۹۶ با نقش‌آفرینی در نقش رومئو در فیلم رومئو و جولیت و البته جک داوسون در تایتانیک توانست نامش را به عنوان یکی از خوش‌آتیه‌ترین بازیگران مرد بر سر زبان‌ها بیندازد.

رایان رینولدز

رایان رینولدز هم سال‌ها قبل از آن‌که به عنوان یک بازیگر مرد خوش‌تیپ و خوش‌پوش با بازی در فیلم‌های اکشن و کمدی شهرت قابل توجهی به دست بیاورد در یک تبلیغ تلویزیونی حاضر شد. این اولین حضور رایان جلوی دوربین بود و او در تبلیغی موزیکال برای نوع خاصی از آب‌نبات‌ با نام Pop Pops جلوی دوربین رفت.

ستارگان مشهور سینما که کارشان را با تبلیغ تلویزیونی شروع کردند | لئوناردو دی‌کاپریو و تبلیغ آدامس بادکنکی

از نقش‌آفرینی رایان رینولدز در تبلیغات تلویزیونی خیلی نگذشته بود که اولین نقش‌های مهم در سینما به او پیشنهاد شد. او در سال ۱۹۹۸ در فیلم محبوب آن سال‌ها یعنی Two Guys, Girl, and a Pizza Place دیده شد و پس از آن با حضور در فیلم‌هایی چون پروپوزال و دِدپول به محبوبیتی فراوان دست یافت.

مت لِ‌بلنک

مت لبلنک یا همان جوییِ فرندز هم حرفه‌اش را با حضور در یک تبلیغ تلویزیونی آغاز کرد. مت برای اولین بار در سال ۱۹۸۷ در یک تبلیغ تلویزیونی برای سس کچاپِ کمپانی هاینز حاضر شد.

ستارگان مشهور سینما که کارشان را با تبلیغ تلویزیونی شروع کردند | لئوناردو دی‌کاپریو و تبلیغ آدامس بادکنکی

مت پس از حضور در این تبلیغ تلویزیونی و البته تبلیغ‌های مشابه در چندین شوی تلویزیونی و البته موزیک ویدئوهای مختلف حاضر شد تا این‌که نقطه عطف کارنامه‌اش به عنوان یک بازیگر از راه رسید. مت ۱۲ سال به شخصیت ماندگار و محبوب جویی تریبیانی زندگی بخشید و آن را به یکی از ماندگارترین شخصیت‌های حاضر در سیت‌کام‌های تلویزیونی تبدیل کرد.

کد خبر 668621

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha