مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
۰ نفر

رییس اداره تصادف پلیس راهور تهران بزرگ از فوت عابر پیاده بر اثر برخورد خودروی متواری با وی در مسیر بزرگراه آزادگان نرسیده به الغدیر در ساعت ۲۰:۱۵ شب گذشته خبر داد.

تصادف

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ علی‌اصغر شریفی به نقل از رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ساعت ۲۰:۱۵ پنج شنبه شب و در مسیر بزرگراه آزادگان به غرب لاین اصلی نرسیده به الغدیر یکدستگاه خودروی متواری با عابر پیاده برخورد که منجر به فوت عابر می‌شود.

وی افزود: بلافاصله تیم کارشناسی پلیس بزرگراه درمحل حاضر شده و نسبت به بررسی علل حادثه اقدام و مستندات مربوط و اظهارات شاهدین را در خصوص این حادثه جهت سیر مراحل قانونی در اختیار عوامل انتظامی قرار دادند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: قطعا راننده متواری بدلیل عدم کمک به مصدوم و متواری شدن از صحنه حادثه مورد تشدید مجازات قرار خواهد گرفت.

سرهنگ شریفی از عابرین پیاده خواست به هیچ عنوان از عرض بزرگراه‌ها عبور نکنند و حتما از پل‌های هوایی و محل‌هایی که جهت تردد در نظر گرفته شده است استفاده کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 668599

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha