عضو موفق تیم‌ملی تنیس روی میز جوانان و چهره موفق ورزشی منطقه۱۹ در رقابت‌های بین المللی کانتندر به میزبانی سلیمانیه عراق با کسب مقام سومی افتخاری جدید برای محله‌اش رقم زده است.

محمدامين صمدي

همشهری آنلاین-زهرا بلندی:‌ «سیدمحمدامین صمدی» در این دوره از مسابقات در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل حریف سوئدی با نتیجه ۳بر ۱ پیروز شد، در مرحله یک‌چهارم نهایی حریف بلژیکی رنک۴۵ جهان را با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب کرد و در نهایت با نتیجه ۳بر۲ مقام سومی را از آن خود کرد.

این عضو ۱۶ساله تیم ملی و افتخارآفرین محله عبدل‌آباد منطقه۱۹ که از خردسالی با بازی همراه پدر در خانه و بوستان‌های محله به رشته تنیس روی میز علاقه‌مند شده، از ۷سالگی فعالیت جدی خود را در باشگاه فدک آغاز کرده و به مرور زمان با پیشرفت در این رشته در باشگاه‌های متعدد به فعالیت می‌پردازد.

او از رده خردسالان تا جوانان صاحب مقام است و قهرمانی جوانان کشور، قهرمانی نوجوانان کشور، عضویت در تیم‌ملی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان مهم‌ترین مقام‌های او در مسابقات داخلی است.
کسب مقام قهرمانی در مسابقات جهانی اپن تایلند و اپن پرتغال و نایب قهرمانی اپن چین هم از مهم‌ترین رتبه‌های جهانی‌ وی هستند.

این دانش‌آموز پایه دهم رشته علوم تجربی که در مدرسه شاهد علیمحمدی تحصیل می‌کند، برای تمرین به خانه تنیس روی‌میز  منطقه۱۹ می‌رود و دوست دارد بتواند در اینجا تجربیاتش را در اختیار بچه‌های محله‌اش قرار بدهد.
 

    

کد خبر 668588

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha