مرد جوانی که بر سر جای پارک خودرو به مادر یک کودک مبتلا به اوتیسم توهین کرده و بازداشت شده است، از رفتار خود ابراز ندامت و عذرخواهی کرد.

راننده هتاک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، سه‌شنبه ۱۶ فروردین امسال ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که مرد جوانی با پیراهن آبی چهار خانه و شلوار کرم رنگ در کنار خودرواش ایستاده و در حال ناسزاگویی و پرخاشگری به راننده زن یک خودرو است. براساس این فیلم مرد جوان اقدام به آسیب رساندن به خودروی زن جوان کرده و او نیز  به خاطر حضور دختر بچه‌اش که مبتلا به اوتیسم است و از دیدن این صحنه وحشت زده شده ابراز نگرانی کرده و سعی دارد تا کودکش را آرام کند.

بیشتر بخوانید: 

پس از انتشار این فیلم که از سوی زن جوان گرفته شده بود علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران دستور پیگیری فوری موضوع را صادر کرد و در کمتر از ۲۴ ساعت مرد پرخاشگر از سوی پلیس دستگیر شد.
پس از اینکه متهم و شاکی در دادسرای جنایی تهران مقابل هم قرار گرفتند زن جوان گفت: من در محلی که مخصوص پارک خودروهای ویژه معلولان بود پارک کردم اما ناگهان راننده خودروی دیگری با اعتراض به من شروع به ناسزاگویی و پرخاشگری کرد.

مرد جوان در تحقیقات اولیه در حالی که ابراز پشیمانی می‌کرد، گفت: به خاطر رفتار نامناسبم از همه ایرانی‌ها و جامعه اوتیسم عذرخواهی می‌کنم. از این خانم و دخترش نیز عذرخواهی می‌کنم که این اتفاق افتاد. من در خیابان شهر زیبا دنبال جای پارک بودم. با دیدن یک جای پارک می‌خواستم دنده عقب وارد محل پارک شوم که این خانم جای پارک را گرفت. سر همین موضوع جر و بحثی بین من و ایشان پیش آمد و من رفتاری مرتکب شدم که شایسته و درخور نبود. 

زن جوان که شاکی این پرونده است ضمن تشکر از دادستان و پلیس گفت: زمانی که این مرد فحاشی می‌کرد فقط توانستم ۳۰ ثانیه فیلم بگیرم. فکر نمی‌کردم با انتشار این فیلم ظرف ۲۴ ساعت وی شناسایی و دستگیر شود. حتی برخی به من گفته بودند که چندین ماه طول می‌کشد باید کلی دوندگی کنی تا به نتیجه برسی و تصورش را نمی‌کردم که به این سرعت دستگیر  شود.

کد خبر 668523

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    15 3
    این ابراز پشیمانی هیچ ارزشی نداره اگه قبل از دستگیر شدن خودش ی ویدئوی عذرخواهی منتشر میکرد بله قابل قبول بود وگرنه الان که گرفتار شده چاره ای بجز موش شدن براش نمونده
  • Arash IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    20 4
    با سلام بهتر است این آقای شرور را به شش ماه خدمت رایگان 8ساعت در روز برای کودکان اتیسم محکوم تا با آنها کاردرمانی و گفتار درمانی بصورت فشرده کار کند تا درک کند چه شرارت مرتکب شده است
  • یوسف IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    10 15
    این موضوع از دو زاویه باید دیده شود: 1. خطای مرد جوان و عدم کنترل خود و بی‌احترامی به خانم 2. خطای خانم به علت عدم رعایت قانون. همه می‌دانیم در قانون، حق تقدم در پارک، با کسی هست که دنده عقب در حال پارک کردن می‌باشد این خانم دو خطا داشته یکی پارک جای معلولین و دومی عدم رعایت حق تقدم. آقا هم دو خطا یک پارک جای معلولین و دومی عدم کنترل خود و هتاکی. آقا اگر رفتارش را کنترل می‌کرد و به پلیس زنگ می‌زد پلیس با جریمه‌ کردن خانم باعث می‌شد دیگر اتفاقی نیافتد. من بارها شاهد بود خانم‌ها قوانین را رعایت نمی‌کنند و رفتار زشتی هم با مردها دارند.