عضو مجمع نمایندگان استان البرز با اشاره به رویکرد خوب وزارت صمت در ۸ ماهه گذشته، گفت: عملکرد وزارت صمت را باید با زمانی که تحویل دولت فعلی شد، مقایسه کنیم. رویکرد این وزارتخانه  نسبت به گذشته قابل قبول است.

وزارت صمت

مهدی عسگری ضمن استقبال از طرح آمایش و نشست مجمع نمایندگان البرز با وزیر صمت با محوریت این طرح، گفت: ‌وزارت صمت افق ۴ ساله را برای آینده ترسیم کرده است و در این نشست به صورت پیش‌نویس مطرح و تبادل نظر صورت گرفت.

وی افزود: همچنین ظرفیت‌های اشتغالزایی استان البرز، طرح های نیمه تمام صنعتی که وجود دارد، اولویت بندی شده و اینکه چه نیاز های را دارد تا این اتفاق در استان رخ دهد، مطرح شد.

عسگری اظهار داشت: نکته‌ای که در این نشست به آن توجه شد، بحث نگاه چند بعدی به اشتغال و نگاه اجتماعی به موضوع تولید است، با توجه به مهاجر پذیر بودن استان البرز  و اینکه خیلی از طرح های موجود برای رسیدن به مرحله اجرایی نیازمند نیروی کار است، نباید باعث تعریف مهاجرت شده  و  در موضوع اجتماعی دیده شود.

وی تاکید کرد: موضوعی که باید مورد بررسی قرار گیرد زیر ساخت‌های شرکت‌های صنعتی به ویژه تأمین آب  و برق است تا در طول ۴ سال آینده به بهره‌برداری رسیده و به سرمایه‌گذاری مطلوب برسیم.

عسگری با بیان اینکه تحول دولت قاعدتاً زمان بر است، گفت: در خصوص تحول وزارت صمت نشانه‌هایی را می‌بینیم که به صورت زیر ساختی و ریشه‌ای موضوعات مورد بررسی قرار گرفته است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد خوب وزارت صمت در ۸ ماهه گذشته ، گفت: وزارت صمت را باید با زمانی که آن را تحویل گرفته‌اند در نظر بگیریم؛ رویکرد وزارت صمت  نسبت به گذشته قابل قبول است اما نسبت به ایده‌آل‌های انقلاب فاصله داریم ولی اگر در کار تسریع ایجاد کنند افق های خوبی را پیش روی خواهد داشت.
 

کد خبر 668410

پر بیننده‌ترین اخبار البرز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha