هافبک پیشین تیم ملی اسپانیا و بارسلونا به صعود یک تیم آسیایی از مرحله گروهی در جام جهانی قطر واکنش نشان داد.

اینیستا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از کیودو، آندرس اینیستا، که گل پیروزی اسپانیا را در فینال جام جهانی ۲۰۱۰ به ثمر رساند، گفت که امیدوار به صعود اسپانیا و ژاپن به مرحله یک هشتم نهایی  جام جهانی امسال در قطر است. هافبک ویسل کوبه در یک نشست خبری در اوزاکا گفت: البته من از اسپانیا حمایت می‌کنم، اما دوست دارم ژاپن نیز به دور بعدی این رقابت‌ها صعود کند. اسپانیا تیم شگفت انگیزی است. ژاپن نیز از بازیکنان جوان زیادی استفاده می‌کند که در کنار هم بسیار خوب بازی می‌کنند. البته در این گروه آلمان نیزشانس زیادی دارد. آن‌ها ۴ بار قهرمان جام جهانی شدند و از مدعیان این دوره از رقابت‌ها محسوب می‌شوند. 

اینیستا گفت: هم برای اسپانیا و هم برای ژاپن، شکست دادن آلمان مستلزم آن است که آن‌ها ۱۰۰ درصد بهترین عملکرد خود را داشته باشند. سامورایی‌ها در اولین دیدار خود در جام جهانی به مصاف تیم ملی آلمان می‌روند و این دیدار اهمیت زیادی برای دو تیم خواهد داشت تا امتیاز بگیرند.

با این حال، در لیگ دسته اول ژاپن موسوم به جی لیگ، ویسل کوبه در ۹ بازی این فصل بدون برد است و هافبک اسپانیایی امیدوار است زمانی که بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شروع می‌شود، این تیم نیز تقویت شود.

اینیستا در مورد مربی شدن در آینده گفت: به این موضوع فکر می‌کنم. تلاش می‌کنم مربی شوم و با گذشت زمان به این موضوع بیش‌تر علاقه‌مند شده‌ام. فوتبال من را به وجد می‌آورد.

 او در پایان صحبت‌هایش گفت: ما می‌خواهم تمام توان خود را برای کسب نتایج خوب در لیگ قهرمانان آسیا به کار بگیریم که انگیزه‌ای برای عملکرد خوب ما در لیگ نیز خواهد بود.

کد خبر 668357

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • مهدی جلالوند IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    16 32
    تیم ملی فوتبال آلمان قهرمان جام جهانی 2022قطرمیشه.