در کانال های ورزشی و بعضا سیاسی، شایعه‌ای مبنی بر درخواست سفیر ایران در قطر از علی دایی برای بازکردن کراوات قبل از حضور روی سن ، پخش شده است. دایی دراین باره بطور کامل توضیح داد.

دایی

به گزارش همشهری آنلاین بازتاب مثبت حضور افتخارآفرین علی دایی د مراسم قرعه کشی جام جهانی، اخبار و تصاویر جذاب متعددی به دست رسانه‌ها داد، اما در این میان برخی خبرسازی ها و حواشی عجیب و تاییدنشده هم منتشر شد که حاکی از برخورد این چهره بین‌المللی ورزش ایران با سفیر کشورمان در دوحه بود.

طی چند ساعت اخیر در کانال های ورزشی و بعضا سیاسی،  خبری مبنی بر درخواست سفیر ایران در قطر از علی دایی برای بازکردن کراوات قبل از حضور روی سن ، پخش شده است که شهریار فوتبال ایران در پیگیری خبرنگار تابناک، این اخبار را به طور کامل تکذیب کرد

لی دایی با اشاره به جدا بودن محل استقرار مدعوین با برگزارکنندگان مراسم و مهمانان ویژه فیفا که قرار بود روی سن بایستند، توضیح داد که اصلا دیدار و گفت‌وگویی با سفیر نداشته است و چنین درخواستی از او نشده است چراکه او به همراه سایر مهمانان ویژه مراسم قرعه‌کشی، پشت سن حاضر بوده و قبل از شروع مراسم هم با سفیر ایران روبرو نشده بود که بخواهد مکالمه ای با این مضمون یا هر محتوای دیگری صورت گرفته باشد.

دایی به تابناک گفت: سال‌هاست در چنین برنامه هایی از سوی فدراسیون جهانی دعوت می‌شوم و این حرف و حدیث‌ها را هم الان از شما می شنوم و البته این حرف ها برایم تازگی ندارد. اگر چنین چیزی بود خودم می‌گفتم اما حقیقت ندارد.

علی دایی تا کنون در مراسم های مختلف فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دریافت جوایز متعدد یا قرعه‌کشی و معرفی برترین‌ها، با همین تیپ رسمی و بین‌المللی شرکت کرده است و این نخستین بار نبوده که کراوات بسته است.

کد خبر 668320

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    6 0
    جایی که همه خوابند چرت زدن مشکلی نیست!
  • ابراهیم IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    6 0
    مشکلات اصلی را ول کردیم چسبیدیم به مشکلات فرعی