شب گذشته در ادامه دور رفت یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار برگزار شد.

بنزما

به گزارش همشهری‌آنلاین،  در چارچوب دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، ۲ بازی به صورت همزمان آغاز شد و رئال مادرید در لندن توانست با نتیجه ۳ بر یک چلسی را شکست دهد و بایرن مونیخ در اسپانیا مغلوب ویارئال شد.  

چلسی یک - رئال مادرید ۳

رئال مادرید در خانه تیم لندنی بازی را طوفانی آغاز کرد و توانست با درخشش بنزما در دقایق ۲۱ و ۲۴ به گل دست یابد.چلسی پس از این دوگل حملات خود را بیشتر کرد و در دقیقه ۴۰ روی سانتر خوب جورجینیو و ضربه سر عالی کای هاورتز به گل رسید تا شور و هیجان در ورزشگاه استمفورد بریج بیشتر شود.

در آغاز نیمه دوم، رئال مادرید روی فشار عالی بنزما توانست دروازه بان چلسی را به اشتباه بیاندازد و به گل سوم دست یابد. بنزما در دقیقه ۴۶ مسابقه دروازه آبی ها را باز کرد تا بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد. رئال هفته آینده در برنابئو میزبان چلسی خواهد بود. کهکشانی ها با این پیروزی انتقام شکست در نیمه نهایی سال گذشته را از چلسی گرفتند.

ویارئال یک - بایرن مونیخ صفر

بازی در شرایطی آغاز شد که بسیاری انتظار داشتند که بایرن با بردی پرگل این مسابقه را به پایان رساند ولی مدافع عنوان قهرمانی لیگ اروپا باز هم شگفتی آفرید و نمایشی کم نقص را از خود به ثبت رساند. ویارئال در دقیقه ۸ روی ضربه دانجوما به گل رسید. آنها در دقیقه ۴۲ نیز به گل رسیدند که ویدیوچک آن را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

دیدار برگشت هفته آینده در ورزشگاه آلیانس آره نا برگزار خواهد شد و باید دید آیا بایرن مونیخ می تواند بازگشتی باشکوه دوباره رقم زند. آنها در دور قبل نیز مقابل سالزبورگ در دیدار رفت تن به تساوی دادند ولی در بازی برگشت به برد پرگل و فوق العاده ۷ بر یک رسیدند.  

کد خبر 668189

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha