یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
۰ نفر

 دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با اشاره به راه‌اندازی ۷ منطقه آزاد جدید در کشور گفت: برنامه اصلی ما در مناطق آزاد کشور، حل مشکلات تولید و مسائل تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی است.

سعيد محمد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سعید محمد در خصوص برنامه دولت برای توسعه مناطق آزاد در سال ۱۴۰۱ و رونق اشتغال در این مناطق اظهار کرد: در حال حاضر ۸ منطقه آزاد در کشور فعال هستند و روند فعالیت و تولید در این مناطق در حال انجام است.

وی افزود: دولت به دنبال راه‌اندازی ۷ منطقه آزاد جدید در کشور است که از سال گذشته اقدامات لازم در این خصوص در حال انجام است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: با اجرای این ۷ منطقه آزاد جدید، مجموعا ۱۵ منطقه آزاد و ۳۲ منطقه ویژه اقتصادی در کشور خواهیم داشت که می‌تواند برای بحث تولید و اشتغال بسیار موثر باشد.

محمد با بیان اینکه فعالان اقتصادی در مناطق آزاد معضلات بسیار زیادی در بحث تولید دارند، عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی بسیار خوبی از سوی مناطق آزاد در حال انجام است تا بتوانیم حکمرانی را در مناطق آزاد، واحد و از تولیدکننده حمایت کنیم.

وی گفت: مقام معظم رهبری امسال نیز مانند چند سال اخیر تاکید بسیار جدی بر بحث تولید دارند و از این رو در تلاش هستیم تا در مناطق آزاد همه توان دولت سیزدهم را برای حمایت از تولیدکننده به کار بگیریم.

کد خبر 667321

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha