رقابت‌های هفته بیست‌وهشتم بوندس لیگا با یک اتفاق عجیب همراه شد.

بایرن مونیخ

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار تیم‌های بایرن‌مونیخ مقابل فرایبورگ از هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های بوندسلیگای آلمان که با نتیجه ۴ بر یک به سود باواریی‌ها خاتمه پیدا کرده است، به دلیل اتفاقی که در جریان بازی رخ داد، ممکن تبعات سنگینی برای بایرن مونیخ به همراه داشته باشد.

در دقیقه ۸۵ این بازی، نیکولاس زوله به میدان آمد و می‌بایست کینگزلی کومان از زمین خارج می‌شد اما این اتفاق رخ نداد و کومان در زمین باقی ماند. تابلوی تعویض به جای اینکه شماره ۱۱ را نشان دهد، شماره ۲۹ را نشان داد که با این شماره بازیکنی در میدان نبود و کومان هم متوجه نشد که باید تعویض شود.

در این باره نیکو شلاتربک، مدافع فرایبورگ پس از بازی به اسکای گفت: نیکی سوله وارد شد و من متوجه شدم که هیچ کس از زمین خارج نشده است. سپس بازی دوباره شروع شد، من ابتدا بازیکنان را شمردم و سپس به داور اطلاع دادم، اگر این کار را نمی کردم، فکر می کنم او متوجه نمی شد. در این باره یولیان ناگلزمن عنوان کرد که مشکل از تابلو تعویض بوده و این موضوع به تیم بایرن مربوط نمی‌شود. ما به محض اینکه متوجه شدیم بازیکن مورد نظر را از زمین خارج کردیم.

در این باره در صورت اعتراض فرایبورگ،ممکن است جرایمی برای بایرن در نظر گرفته شود و شاید این دیدار را ۳ بر صفر واگذار کند.

کد خبر 667256

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha