مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
۰ نفر

مدیرعامل برج میلاد از بازدید بیش از ۶۰ هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی پایتخت از مجموعه گردشگری برج میلاد تنها در سه روز نخست آغاز سال جدید خبر داد.

برج میلاد

به گزارش همشهری آنلاین، عباس حیدری در این‌باره گفت: استقبال مسافران و شهروندان از برنامه های نوروزی برج میلاد در سه روز نخست خارج از انتظار بود و تاکنون بیش از ۶۰ هزار نفر از بخش‌های مختلف گردشگری مجموعه بازدید کرده‌اند.

او ادامه داد: پس از دو سال محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، استقبال مردم و مسافران از برنامه‌های متنوع و گسترده نوروزی برج میلاد خارج از انتظار ما در روزهای نخست آغاز سال بود.

مدیرعامل برج میلاد توضیح داد: بر همین اساس و با توجه به حضور گسترده مردمی در برج میلاد در طول نوروز، تصمیم بر آن شد تا ساعات بازدید و فروش بلیت را افزایش داده و بنابراین ساعت بازدید از برنامه‌های نوروزی برج میلاد از ساعت  ۹ تا ۲۳  تغییر و افزایش یافته‌است و مردم می‌توانند از ساعت ۹ تا ۲۲ نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند. پیش از این ساعت بازدید از ۱۰ تا ۲۲ اعلام شده بود.

بر اساس گزارش روابط عمومی برج میلاد، برنامه‌های نوروزی این مجموعه تا ۱۲ فروردین ماه از ساعت ۹ تا ۲۳ برای مسافران و گردشگران نوروزی پایتخت ادامه دارد.

کد خبر 665904

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha